Medal of Honor: Airborne

Status
Niet open voor verdere reacties.

tettekop

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
haperend beeld met Medal of Honor: Airborne

ik heb nen GeForce 7600gs 512ddr3 en met Medal of Honor Airborne is het beeld altijd met schokken
ik heb al veel geprobeerd en ik weet het niet meer
ik speel op het laagste van het laagste en met schokken!
kan ere iemand mij helpen

Laatst bewerkt:
Beboelde je met de ram de hoeveelheid ram op je videokaart? Als dat het geval is dan kan je het beste wat meer informatie geven over je computer. Of je een spel kan draaien heeft niet alleen met je videokaart te maken.

Laatst bewerkt:
mijn pc is pentium D2.8, 2 gig DDR3 750gig sata hd
nvidea GeForce 7600GS 512MB DDR3
sound blaster audigy 2 zs
windows vista

2 Gb DDR3 intern geheugen? Welk moederbord??

Laatst bewerkt:
yep intern geheugen
ik heb een intel moederbord
call of duty 4 speel ik zonder problemen
GreetZ

Geef nou eens even juiste naam en type van dat moederbord.....

EDIT een merk en type van je voeding!

Laatst bewerkt:
het zal dan wel ddr2 zijn!
van de voeding was ik niet zeker en ik ben gaan kijken op de doos en het is300
maar al de rest draaid prima!

Maar zodra je gaat gamen gaat alles veel meer stroom gebruiken...

dus met een nieuwe voeding zou het opgelost moeten zijn?
hoeveel wat moet ik dan kopen 450w?
GreetZ

Let wel: Ik DENK dat het dan opgelost is ja...

Minimaal 450W. liever nog iets zwaarder i.v.m. eventuele toekomstige upgrades.

En vooral een A-merk, dus geen Trust, Sweex, X-Gear, Qtec of dat soort rommel.

Hierbij ga ik er van uit, dat je systeem verder goed geinstalleerd is, alle drivers ok enz.

bedankt voor de hulp
ik zal eens kijken voor een nieuwe voeding
ik heb hierjuist een update van medal of honor gedaan en dat heeft ook een beetje geholpen
nog altijd op het aller laagste maar veel minder schokken

GreetZ

En de drivers van je videokaart helemaal goed en up-to-date??

Aller eerst de beste wensen voor 2008

Hallo allemaal

Ik heb een soort zelfde probleem.

mn fsb staat op 1150 mn intel core2duo 6600 proc draait op 2,85Ghz
geheugen werkt nu op 860Mhz

ik probeer NFS prostreet te spelen,maar het beeld schokt,wat voorheen niet het geval was.

mn video kaarten zijn 2x club 3d8800 gtx 768 update van 20 dec 2007

voeding : thermaltake thoughpower 850W

volgens de asus bereking voor voeding is dit te weining,klopt dit ook,en heeft dit invloed op mn prestaties?

Wat? 850W voeding te weinig? Dat lijkt me heel sterk..... als dat al niet genoeg is, wat dan nog wel? Voor twee 8800's in SLI zou 600 wat genoeg moeten zijn.

Maar... hoe zit het met de koeling? Zo'n 8800 slurpt energie, zeker in SLI mode. Dat wordt dus flink warm. Die hitte moet wel weg kunnen. Hoe zit het met de airflow in je systeemkast? Kan je voldoende verse lucht inlaten, en kan al die opgewarmde lucht er dan ook weer uit? Let ook op de omgeving waarin je systeemkast staat. Sommige mensen hebben de meest mooie computermeubels, maar dat is vaak funest voor de ventilatie.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat koeling geen probleem is,incl voeding zitten er 13 ventilatoren is (geluid is minimaal) en heb er goed opgelet,welke er in of uit blaast,ik heb een coolermaster stacker kast,dus kast zelf kan goed warmte afvoeren,mn pc staat onder een beruau,links en recht van de kast 10cm ruimte,boven de kast 5cm,achter ook 5,achter de kast is het ook open,de plek waar de pc staat,is geen gesloten kast.

bij asus probe2 geeft die een gem cpu temp van 40grd en mb temp van ook 40grd.
de 8800 kaarten zitten zitten rond de 65 grd,als ze in sli staan,en na gamen,rond de 90,maar ik heb gelezen dat die zoiezo aardig warm kunnen worden.

maargoed,het blijkt dat heel veel mensen er problemen mee hebben,met NFS pro-street,als je er een flinke pc achter heb hangen,zeker met overklokken,het blijkt niet
helemaal lekker samen te werken met vista (voor de verandering)
dus ik instaleer xp als 2e os (hoe dat moet,moet ik nog uitzoeken) en dan probeer ik het nog eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan