medal of honor heroes online gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet mee gaan?

Leg is ietsjes duidelijker uit!
 
Ik neem aan dat er binnen het spel een optie zit om online te gaan. Kijk anders in het boekje dat bij het spel zat toen je het kocht.
 
Aan het begin moet je waarschijnlijk multiplayer doen en dan online!
 
Heb je wel een legale versie van het spel en niet een overgekopieerde of gedownloade versie? Hier kan je namelijk vaak niet mee online.
 
Is Medal of Honor heroes niet alleen voor de PSP?

Als je daarmee online wil gaan, moet je dan niet op een draadloos netwerk zitten?
 
Vraag bij je buren of je op hun verbinding mag als ze toevallig draadloos hebben of scan de buurt voor onbeveiligde verbindingen.
 
Let wel dat dit in de wet verboden is en dus strafbaar

Dit is waar :eek:, maar de PSP is wel uitgerust om te scannen. Ik bezit zelf geen draadloos, maar ik heb in overeenstemming met de buren toegang tot hun beveiligde netwerk voor mijn PSP.

Mijn excusses als ik onverhoopt iets heb vermeld dat niet is toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
Beste San Andreas.
Wat is het precies dat je wil, met welk platform werk je (pc, console, wat voor console). Als je voortaan duidelijk omschrijft wat je wil kan men je gerichter helpen.

Wat ik tot nog toe heb gelezen is dat je MOH Heroes online (dus multiplayer) wil spelen.
Dit is louter een PSP spel, om online met een PSP te spelen heb je een WiFI (ofwel draadloze) verbinding nodig. Om met je PSP online te kunnen moet je aan de linkerkant van de PSP het knopje op WiFi zetten.
sony_psp_wifi.jpg


Als je geen draadloos internet hebt zal je dit aan moeten schaffen of zoals Lita112 in haar laatste opmerking schrijft, gebruik in goed overleg met een van je buren, zijn/haar draadloze verbinding. Doe je dit zonder overleg, ben je in overtreding volgens de wet en is dus strafbaar.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan