Medal Of Honor (moh)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
4.683
mijn medal of honor spel doet het niet,

ik heb het spel al eens eerder op deze (nieuwe) pc gehad,
bestuurings systeem: Windows XP
en directX 9.0 (8.0 veresist)
ik heb alles hier wel goed,
het spel is ook goed geïnstaleert,
maar,,

Als ik het spel nu aanklik en opstart krijg ik zwart beeld (normaal) en dan hoor je dat EA GAMES filmpjes te krijgen, maar die komt niet, en dan valt hij weer uit, dan zit je weer op het bureaublad ,,,

weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen ?? :confused:
 
Spel verwijderen via Configuratiescherm-Software en dan de pc opnieuw opstarten. Dan spel opnieuw installeren.

Heb je misschien recentelijk nieuwe drivers geinstalleerd?
 
Spel verwijderen via Configuratiescherm-Software en dan de pc opnieuw opstarten. Dan spel opnieuw installeren.

Heb je misschien recentelijk nieuwe drivers geinstalleerd?



ik heb hem er al 3 keer opnieuw opgezet, ik fga die drivers van Nvidia eens opnieuw downaloden, welke zullen daar voor nodig zijn ?
 
Waarom maak je eigenlijk telkens een nieuw topic aan. Hier had ik al reeds geantwoord: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=315740 Maar je reageerde hier niet meer op. Als je doet wat ik daar zei moet je naar deze site gaan tenminste als er daar nvidia coporartion geschreven staat: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Eerst kies je voor graphics drivers,dan in welke serie je kaart valt bv 6200 valt in de 6 series en tenslotte je besturingssysteem druk op go en druk nogmaals bij international drivers op English uk. Verwijder je vorige drivers door naar start,configuratiescherm,software te gaan en daar de nvidia display drivers verwijderen. Pc herstarten en dan pas de nieuwe drivers installeren.
 
Ga maar verder in de link die Nielsvds aangeeft. Crossposten(Dubbelposten) is niet toegestaan.


Deze sluit ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan