Medal of honor pacific assault

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Hallo, Ik heb Medal of honor pacific assault een tijdje geleden geinstalleerd in vista. Hier Krijg ik vaak een wit scherm dus dacht ik dan installeer ik hem in xp in een virtual machine.

Maar als ik het spel wil opstarten krijg ik deze melding:
my.php

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het wel kan spelen? installeren van directx in xp en ook in vista werkt niet:(

Virtuele machines ondersteunen nog geen 3D, dus dat zal niet gaan werken.

Ja,maar Medal of Honor Allied Assault, werkt wel in mijn virtual machine en die is ook hartstikke 3d:S

Maar dat spel is ook veel ouder. ;) Maar 3D games werken helaas echt nog niet in virtuele machines, pas over een tijdje zal dat werken, als de ontwikkelaars zo ver zijn.

Het zijn inderdaad allebij 3D games, maar omdat dat ene spel ouder is (eind 2001/begin 2002) maakt hij wel gebruik van 3D, maar de virtuele machine is snel genoeg omdat te berekenen. Bij nieuwere games is dat niet meer zo. Dus eigenlijk heb je wel een beetje gelijk.

Ok, dankje Nu snap ik het;) Nu maar hopen dat ze snel verder gaan met programmeren zodat dat wel gaat werken:p

Heb je al geprobeert het spel te spelen in vista maar dan met de compatibiliteits modus op xp?

Kan je instellen door rechts te klikken op de snelkoppeling van het spel en daar aan te geven dat deze meot worden uitgevoerd in win xp sp2.

Ben niet 100% zeker dat het werkt, maar is altijd even het proberen waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan