Medal of Honor single player foutmelding please help me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hcdax

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2010
Hallo,

Ik heb gisteren het spel Medal of Honor gekocht via steam. Gewoon gedownload en geinstalleerd maar de multiplayer mode kan ik gewoon spelen alleen de singleplayer niet dan krijg ik de volgende foutmelding:

General protection fault!History: GEvent::TryAcquireCancel() Address = 0x7a0385 (filename not found) [in h:\steam\steamapps\common\medal of honor\Binaries\moh.exe]GImage::GImage() Address = 0x5040f6 (filename not found) [in h:\steam\steamapps\common\medal of honor\Binaries\moh.exe]GMatrix2D::GetX() Address = 0xfc66d1 (filename not found) [in h:\steam\steamapps\common\medal of honor\Binaries\moh.exe]
---------------------------
OK

ik heb hem weer verwijderd, opnieuw geinstalleerd, computer opnieuw opgestart, flink aan het google geweest daar stonden ook tips die heb ik allemaal geprobeerd maar wat ik ook doe het lukt me echt niet! Kan iemand me misschien helpen ik ben echt ten einde raad! Alvast heel erg bedankt.

Ik denk dat het een virus is. Downloads zijn vaak slecht via internet en vaak krijg je er virussen van. Niet meer doen! Gwn in de winkel kopen.

ik denk van niet omdat het een download is via de site zelf waarbij jij de code via de e-mail krijgt.

Ik denk dat het een virus is. Downloads zijn vaak slecht via internet en vaak krijg je er virussen van. Niet meer doen! Gwn in de winkel kopen.

ja daar zit wat in maar ik heb hem gewoon via steam gekocht dat moet toch betrouwbaar zijn? heb er meerdere spellen gekocht en die doen het gewoon. Heb ook de code gekregen via de email.

als je denkt dat het een virus is scan dan even die map.

Steam is een heel betrouwbaar systheem om je games on line te kopen, niks geen copieen (steam is een van zoniet DE grootste online manier van games kopen). Dus daar ligt t niet aan, misschien is er iets fout gegaan tijden het downloaden, dit kan altijd gebeuren, ook bij online kopen van games zoals bij Steam.

Ik raad je dus aan de game even te de-installen en opnieuw te installeren, (gewoon binnen steam de installeren en opniew binnentrekken).

dikke kans dat hij t dan wel doet, mocht dit toch niet t geval zijn dat kun je altijd even steam een mailtje sturen met je vraag, wel even de code van de game geven.

Op zeker dat ze je dan kunnen helpen, dit is op te lossen hoor, geen probleem!

succes
leon

Ook geprobeerd maar hij doet het inderdaad nog steeds niet. Heb ze een mail gestuurd dus hoop dat ze het op kunnen lossen! Bedankt voor de tip in iedergeval!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de zelfde Probleem =/

ik heb de spel in de winkel gekocht.
ik kan gewoon Multiplayer spelen maar single Player niet dan geeft die hetzelfde Error :S
ik heb de Spel al 2 keer opnieuw geinstaleert en lukt nog steeds niet :(
ik heb De System Requirements dus dat is niet de probleem denk ik :S

Dit is echt raar want ik wil ook Single player spelen :(

ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Alvast Bedankt.

ik heb de zelfde Probleem =/

ik heb de spel in de winkel gekocht.
ik kan gewoon Multiplayer spelen maar single Player niet dan geeft die hetzelfde Error :S
ik heb de Spel al 2 keer opnieuw geinstaleert en lukt nog steeds niet :(
ik heb De System Requirements dus dat is niet de probleem denk ik :S

Dit is echt raar want ik wil ook Single player spelen :(

ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Alvast Bedankt.

Toevallig heb ik vandaag het probleem eindelijk opgelost.

Ga naar de map waar je hem geinstalleerd hebt open de map medal of honor, als het goed is zie je nu ook de map instal staan open deze. Dan zie je de map direct x staan open deze en installeer deze zodat je zeker weet dat je daar de goeie versie van hebt. Vervolgens ga je weer terug naar de map instal en zie de map PhysX staan open ook deze en installeer hem. Dan ga je weer terug naar de map instal en doe je het zelfde bij de map Redistributable daar staan twee bestanden die installeer je ook allebei. Nu je dit allemaal gedaan hebt start je de pc opnieuw op. Vervolgens ga je weer naar de map medal of honor open dan de map Binaries als het goed is zie je daar nu moh.exe staan maar hier een snelkoppeling van naar je bureaublad klik erop en als het goed is moet ie het dan doen. Zo is het bij mij ook gelukt, mocht het niet lukken laat het even weten. Succes

Toevallig heb ik vandaag het probleem eindelijk opgelost.

Ga naar de map waar je hem geinstalleerd hebt open de map medal of honor, als het goed is zie je nu ook de map instal staan open deze. Dan zie je de map direct x staan open deze en installeer deze zodat je zeker weet dat je daar de goeie versie van hebt. Vervolgens ga je weer terug naar de map instal en zie de map PhysX staan open ook deze en installeer hem. Dan ga je weer terug naar de map instal en doe je het zelfde bij de map Redistributable daar staan twee bestanden die installeer je ook allebei. Nu je dit allemaal gedaan hebt start je de pc opnieuw op. Vervolgens ga je weer naar de map medal of honor open dan de map Binaries als het goed is zie je daar nu moh.exe staan maar hier een snelkoppeling van naar je bureaublad klik erop en als het goed is moet ie het dan doen. Zo is het bij mij ook gelukt, mocht het niet lukken laat het even weten. Succes

oke ik heb de Direct X Geupdate maar als ik dat physX wil instaleren staat er Alleen : Text en kan alleen op annuleren drukken , als ik op Annuleren klik dan komt dit : "de instalatie is niet voltooid. indien u het instalatieprogramma verlaat, wordt de toepassing niet geinstaleerd.

u kunt het instalatieprogramma later uitvoeren om de instalatie te voltooien"

:S maar er gebeurt helemaal niets ik zie niet eens een balk :S
was dit ook bij jou zo?

Alvast Bedankt :)

mm oke appart dat had ik niet probeer in iedergeval dan de rest wel even. Sla die map maar even over. En kijk alvast eens in binaries en probeer moh te open dat is een exe bestand staat erachter als het goed is.

mm oke appart dat had ik niet probeer in iedergeval dan de rest wel even. Sla die map maar even over. En kijk alvast eens in binaries en probeer moh te open dat is een exe bestand staat erachter als het goed is.

nee het lukt niet :confused:
alles geprobeerd :S

Maar Bedankt voor je hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan