Medal Of Honour Allied Assault Couldn't load default.cfg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroentje90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2014
Beste mensen,

Ik zit hier met een probleem waar ik mij behoorlijk aan irriteer. Het lukt mij maar niet om het op te lossen..!

Ik wil graag weer Mohaa spelen met wat vrienden, alleen doet de game het niet bij mij. Ik heb ontzettend veel geprobeerd, maar niks heeft gewerkt. Daarom vraag ik jullie hulp! Ik krijg de volgende foutmelding:

(Krijg ik als ik in compabiliteitmodus opstart) Anders krijg ik een wit scherm wat vervolgens afsluit.

--- Common Initialization ---
Medal of Honor Allied Assault 1.11 win-x86 Mar 5 2002
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\Windows\system32/main

----------------------
0 files in pk3 files
Couldn't load default.cfg

Wat ik heb gedaan/geprobeerd:

- Opnieuw geïnstalleerd;
- Andere Mohaa versies geprobeerd;
- Comptabiliteit verandert naar verschillende dingen;
- Openen als administrator;
- Videokaart geupdate;
- Nvidea instellingen verandert zodat Mohaa geopend wordt met beste grafische chip;
- Op een andere computer dezelfde versie geïnstalleerd en gebruikt (werkte wel);
- OPENGL32.DLL gedownload en in de map gezet.

Mijn laptop heeft de volgende specificaties:

Dell XPS 15 L521x

Intel i7-3612QM
(Quad-core 2.10-3.10GHz, 6MB L3, 22nm, 35W)
Intel HD 4000

(16 EUs, up to 1100MHz)

NVIDIA GeForce GT 640M 2GB GDDR5 (Optimus)
(384 cores at 624MHz/709MHz Boost, 128-bit GDDR5-4000)

Ben benieuwd. Bij vragen zal ik zo snel mogelijk antwoorden! Op Google kon ik het antwoord niet vinden.

Jeroen

Laatst bewerkt:
Current search path:
C:\Windows\system32/main

Weet je wel zeker dat het spel goed geïnstalleerd is? "Current search path" zou de map moeten zijn waar je het spel in geïnstalleerd hebt, en ik neem aan dat je dat niet gedaan hebt in de Windows\system32\ map.

In mijn geval is het C:\Program Files (x86)\EA GAMES\MOHAA/main --> daar staan alle bestanden in die het spel nodig heeft om op te starten.

Heb je het spel ook in de standaard directory geïnstalleerd, of heb je zelf een pad aangemaakt?

Wat je nog zou kunnen proberen is wederom het spel deïnstalleren en vervolgens je register opschonen met bijvoorbeeld Ccleaner.
De pc opnieuw opstarten, en het spel daarna weer installeren bij voorkeur in de standaard directory.
Succes!

@M4RCO: C:\Program Files (x86)\EA GAMES\MOHAA, daar staat hij nu geïnstalleerd. Ik zie inderdaad dat hij daar zoekt. Heb ook al geprobeerd 'main' gewoon in de folder te zetten waar hij zoekt, maar dat helpt ook niet. De fout krijg ik trouwens als ik opstart met comptabiliteit windows XP SP 2. Als ik opstart als administrator krijg ik uiteindelijke een wit scherm zonder geluid of iets met een ladende muis. Vervolgens sluit hij af.

@Frisian: Ik heb het geïnstalleerd in de standaard directory. Heb Ccleaner geinstalleerd en gebruikt, vervolgens opnieuw geïnstalleerd, werkte niet.

Laatst bewerkt:
@M4RCO: DirectX geïnstalleerd, heeft niet gewerkt.

Ik weet niet hoe je dat uit kan zetten?

Misschien kun je de kaart in apparaatbeheer verwijderen of uitschakelen. Of in de BIOS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan