mededeling in outlook agenda, dus geen afspraak

• Onderwerp starter Onderwerp starter MOREE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MOREE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Hallo, is het mogelijk om in outlook agenda een mededeling door te geven aan diverse contactpersonen zonder dat er sprake is van een afspraak/gebeurtenis waarbij iedereen deze dient te accepteren? Ik wil een verjaardagslijst in outlook agenda opnemen. Op de desbetreffende dag dient er dus alleen een mededeling tevoorschijn te komen.

Dit kan toch ?

zit er standaard in "Herinnering" dit kun je activeren als je een nieuwe afspraak in geeft.

Dank je wel voor je reactie. Dit bedoel ik niet, de "Herinnering" is bekend. Ik wil juist niet dat het een afspraak is, maar alleen een soort van mededeling. Bij een afspraak krijgen alle contactpersonen een melding om de afsrpaak te accepteren enz. en dit wil ik juist niet.

CL_ht_office_02_4.jpg

Als je nu naar een contactpersoon gaat en dan details weergeeft kun je verjaardag datum ingeven.

Laatst bewerkt:
Ik ben waarschijnlijk niet duidelijk genoeg of heb te weinig kennis van outlook, sorry daarvoor.
Wat ik wil is de verjaardagsdatum van alle collega's in de agenda van outlook hebben staan. Ter info, niet alle collega's hebben een emailadres en staan als contactpersoon vermeld.
Bijvoorbeeld: Pietje is op 1 mei jarig. Dan wil ik dat alle collega's met een zakelijk emailadres een bericht/herinnering krijgen op 1 mei dat Pietje vandaag jarig is.
Als ik nu een gebeurtenis invoer (de gehele dag en jaarlijks terugkerend) dan krijgen alle contactpersonen (degene die de herinneringen gaan krijgen op de verjaardagen) eerst allemaal per verjaardag een melding om de afspraak/gebeurtenis te accepteren. Van deze "acceptatie/weigering" wil ik dus vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan