Media center 10 en surround

• Onderwerp starter Onderwerp starter JvdS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JvdS

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
Beste allen,

hoe kan ik in het windows media center mijn 5.1 surround geluid beluisteren (dus alle 5 de speakers).

Nu werken er alleen 4, terwijl volgens de software van de geluidskaart (creative) er 5, rechts voor, midden, tot links achter zouden moeten werken.
Nu werkt de midden speaker niet als ik W-media player versie 10 bij het afspelen van MP3 files.

Hoe vind ik die software optie?

MP3 is meestal niet geschikt voor 5 luidsprekers en komt dan ook meestal alleen uit de 2 front en de 2 achterspeakers.

Heb je in je Creative Software wel je 5.1 ingeschakeld ,want dan moet het werken.

En dat Fabeltje dat MP3 maar met 4 weergeeft zal nog wel van St Nicolaas zijn

slechts 4 van de 5

Ik heb Creative (hopelijk) goed geinstalleerd, want bij de test doen alle 5 de speakers het.
Bij een Mp3 helaas maar 4.

Nu blijkt dat ook bij een DvD slechts 4 speakers het doen. (mogelijk toch iets mis met de installatie).
Ik heb het over gedaan, maar helaas.

Help !

Als Bandit het weet mag hij het zeggen, ik heb nl nog nooit een mp3 uit mn 5 speakers gehoord terwijl bij de test wel uit alle 5 speakers geluid komt.
Hoe zit het met spellen an want die zijn tegenwooridg wel veel met 5.1 geluid

Geplaatst door EmAaErkA
Als Bandit het weet mag hij het zeggen, ik heb nl nog nooit een mp3 uit mn 5 speakers gehoord terwijl bij de test wel uit alle 5 speakers geluid komt.
Hoe zit het met spellen an want die zijn tegenwooridg wel veel met 5.1 geluid

Bij mij wel!!
Creative Audiga2
Hoor ze echt alle 5 +bas =6

Mm wat doen we dan verkeerd? Kan im de mediaplayer toch nix veranderen qua instellingen. Bij spellen heb ik wel 5.1 sound btw

Geplaatst door EmAaErkA
Mm wat doen we dan verkeerd? Kan im de mediaplayer toch nix veranderen qua instellingen. Bij spellen heb ik wel 5.1 sound btw

Dat weet ik voor u ook nie ?
Bij mij staat gewoon alles standaard voor 5.1 ingesteld.

Dus?????

Het ligt waarschijnlijk aan het type geluid wat je kiest.
Nu draai ik mp3 in 'garage' stand en ook ik heb uit 5 boxen geluid.

Garage

Hoe stel je in windows mediaplayer "de garage"in?

Hahaha, dan kun je lang zoeken. Dat zit in Creative Audigy 2. :)
Garage, badkamer, huiskamer enz enz. Het zit er allemaal in :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan