media center herkent mijn wpa2 key niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToBbErT

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Hallo mensen

Ik heb mijn router met wpa2 beveiligd.Alles is goed ingesteld.2 pc's werken prima en mijn xbox360 ook.Nu wil ik muziek op mijn xbox zetten met w media center maar wmc accepteerd mijn wpa2 key niet.Ik weet honderd procent zeker dat ik het goeie wachtwoord invoer.Alles heeft goed gewerkt alleen zonder beveiliging.Heeft iemand hetzelfde probleem?

:shocked:

Heb je wel ServicePack 2 geinstalleerd op de media center. Dit wil nog wel eens uitmaken

yep is installed.

Ik verwacht ook absoluut geen antwoord hier te krijgen.Ik ben alleen benieuwd of meerdere mensen er last van hebben.Ik denk dat ik gewoon moet w88 op een nieuwe windows media center update.

Hier is de oplossing mocht er iemand problemen mee hebben.Ga naar media center als het de eerste keer is krijg je een setup wizard sluit deze gelijk af.Nu zit je in media center.Klik met je linker muisknop ergens op het scherm van media center (op het blauwe) nu kies je instellingen/algemeen/media center instellen/verbinding met draadloos netwerk maken.Nu zie je dat er in de wizard bij draadloze netwerk verbindingen er helemaal niets staat.Kies hier 'niet weergegeven' en volgende.Vul nu alles handmatig in.Thats it.

Je hoeft niet de wizard af te sluiten.Je moet alleen niet je eigen netwerk verbinding in het lijstje selecteren.Gewoon 'niet weergegeven' kiezen en alles handmatig instellen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan