Media center probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sababa

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Ik heb een vista pc van medion met vooraf geinstalleerd windows media center, er zit een tvkaart in mijn pc en geinstalleerde tuner was tv enhance waardoor ik tv kon kijken via windows media player. Nu heeft mijn vader perongeluk TV enhance verwijderd bij software en heb ik geen idee hoe ik dit nu terug krijg aangezien het betaalde software is die vooraf geinstalleerd was.

iemand suggesties?

vooraf geinstalleerd?
-kijk of er een cdrom is geleverd,misschien staat het wel op een driver of je moederbord cdrom.
- kijk of je backup hebt gekregen of recovery disc. Hier staat het dan op.

Vraag het aan de pc handelaar, want je hebt betaalt voor de software, dus heb je ook recht op de installatie media.

Of kijk of er downloadbare versie van het programma is, en dat je hier jouw licentie (registratie nummer endergelijke) gegevens voor gebruiken kunt.

vooraf geinstalleerd?
-kijk of er een cdrom is geleverd,misschien staat het wel op een driver of je moederbord cdrom.
- kijk of je backup hebt gekregen of recovery disc. Hier staat het dan op.

Vraag het aan de pc handelaar, want je hebt betaalt voor de software, dus heb je ook recht op de installatie media.

Of kijk of er downloadbare versie van het programma is, en dat je hier jouw licentie (registratie nummer endergelijke) gegevens voor gebruiken kunt.

pff ik met mijn domme hoofd dacht alleen eeen microsoft works cd bijzat maar gelukkig ook alle andere software. sorry voor het vervuilen van het forum en bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan