Media center werkt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Predatorman

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
k heb een probleem waar ik al aardig wat forums voor heb afgelopen . Sinds ik S.P. 3 heb geinstalleerd heb ik geen t.v. meer op mijn p.c. . Ik krijg een video code fout als ik probeer om het programma te laten werken en als ik de wizard doorloop de melding dat er geen internet aanwezig is. Hiervoor had ik gewoon t.v. op de p.c. zonder problemen dit is nu over wie o wie heeft er een oplossing voor dit probleem.

MVG..

Predatorman...

Open Programma's en onderdelen en verwijder ServicePack 3 gewoon.

Dat is inderdaad een optie maar als je echt heel ver zou zoeken zou je misschien tot een oplossing komen. Tenzij iemand anders het weet, natuurlijk.

Dat is inderdaad een optie maar als je echt heel ver zou zoeken zou je misschien tot een oplossing komen. Tenzij iemand anders het weet, natuurlijk.

Ok d0mzy ik ga ff kijken wat of ik ga doen ....dank voor de moeite.

MVG..

Pred...

Geen dank.

Wat is als ik vragen mag de precieze foutmelding?

Geen dank.

Wat is als ik vragen mag de precieze foutmelding?

Hoi d0mzy komt het :
Bij aanmelden krijg ik eerst dit: Media Center kan Messenger niet starten controleer of Windows messenger op het systeem is geinstalleerd.
Dan bij het doorlopen van de wizard komt de foutmelding : foutcode : 3
Dan geeft die verder op nog aan(bij het doorlopen van de wizard) dat er geen vaste internetverbinding is,maar die is wel aanwezig.

MVG..

Pred...

Laatst bewerkt:
Dit is wat ik op een site heb gevonden ; misschien kan het je helpen.

Van ellende mn PC maar weer eens een keer helemaal opnieuw geinstalleerd. Daarna .net framework geinstalleerd. Via autoupdate alle updates binnen gehaald behalve die voor .net framework. Dit betekend dus ook de niet essentiele updates zoals rollup2. Daarna de .net framework updates geinstalleerd en de foutcode 3 problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Dus wat ik denk is dat je .net framework updaten net zoals deze persoon heeft gedaan.

Ja ja d0mzy ben er ff mee wezen rommelen en er zijn al verbeteringen , kon tot aan het downloaden van de zenders en daar ging het weer eens fout geen kanalen gevonden. Ik kwam er achter dat ik geen rollup 2 meer heb staan bij mijn software en dat is pas vaag , ga die maar weer eens installeren.

Je hoort nog wel hoe of die gegaan is ..

Pred...

Ja, dat is goed hoor. Ik wacht het even rustig af, ik neem de tijd ervoor.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan