media center

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
op mijn laptop werkt media center met dvb stick prima tv kanalen 1,2,3,
echter als l ik deze wil aansluiten op mijn W7 pc doet deze het niet
ik heb wel de bestanden van de stick maar geen setup dus waar moet ik deze bestanden in windows dan plaatsen , welke map ?als op de pc media center kanalen gaat zoeken kan deze ze niet vinden en krijg ik ook steeds een foutmelding dat er geen dvb tuner is gevonden terwijl deze wel bij app beheer staan
is er ook gratis softare te downloaden zodat de stick kan werken (zonder MediaCenter)
het is een medion ctx1921 stick
al gegoogeld maar kom er niet uit

Heb zelf geen ervaringen met dvb tuner sticks, maar heb je de eventuele drivers al geïnstalleerd?

drivers zitter erin, bij het kanalen scannen krijg ik steeds een vastloper met MC
dus waar kan ik een gratis proggie krijgen om met de stick tv te kunnen kijken zodat dit buiten Media center gaat

Laatst bewerkt:
ok driver erin dvb lampje tuner brand en dat progdvb erop echter van dat menu snap ik geen bal hoe kan je die vrij zenders ned 1,2,3, pakken ?

Ik heb je vraag verplaatst, voor media center hebben we een aparte sectie.
Succes verder, Jackall

je moet in de opties/instellingen eerst je merk tuner selecteren anders vind hij niks,dan daarna laten scannen

ik heb t al een tijdje niet meer er op staan dus weet niet precies meer hoe het werkt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan