Media Centre tv werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Decoderfout

De videodecoder functioneert niet goed of ie niet geïnstaleerd. Start Media Center opniew en/op de computer opniew op.

Door deze fout kan ik dus geen tv kijken op mijn pc, ook rollup 2 kan er niet op geïnstaleerd worden waardoor ik aan wmplayer 10.0 vast zit. De drivers zijn echter wel goed geïnstaleerd. Ik heb meerde malen opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Weet iemand de oplossing. Normaal als wxp mce er opnieuw opzet heb ik dit probleem niet. Dit keer heb ik echter service pack 3 geïnstaleerd. Ook krijg ik elke keer dat ik opstart een error over de windows media receiver. Weet echt niemand de oplossing?

Laatst bewerkt:
Zo moeilijk is deze vraag toch niet. Is er echt niemand die het antwoord weet? Meer dan 100.000 mensen hebben een account en geen van dei mensen weet het antwoord. Dan moet deze vraag wel heel moeilijk zijn

Bekend probleem na installatie van SP3. Microsoft geeft een standaardoplossing die in de meeste gevallen niet blijkt te werken.

Maar is er een andere oplossing dan windows er weer opnieuw opzetten?

Media Centre tv werkt niet Reageer op vraag

Hoi,

Heeft het niet gewoon te maken met dat je even opnieuw de video-codecs moet installeren.
Vaak na een nieuwe installatie heb je dit probleem.
Met het programma deccheck kan je controleren of je codecs compatible zijn met je mediacenter. Ik weet dat de Nvidia purevideo codec goed werkt en de codec van windvd4 ook met xp mce.

Greetz, Downlolad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan