Media converter .MOV files naar AVI of andere

• Onderwerp starter Onderwerp starter fav
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fav

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Hallo, ik heb een digitaal fototoestel Canon Powershot SX21015. Kan je ook goede filmkes mee maken. Die lijken echter nogal zwaar. Mijn dochter wou een filmke van 30 sec op Facebook zetten maar dit ging niet want dat was 185 GB (FB laat max 100 toe). Ik heb meerdere converters van internet gehaald maar sommigen herkenden het type bestand niet: blijkbaar eigen bestand van Canon: MOV formaat. Anderen hekenden het wel maar als ik het dan omzette naar avi of mpeg had ik enkel beeld en geen geluid, wat hier wel cruciaal is want het gaat over een liedje dat ze op haar gitaar speelt. Kent iemand een goeie converter die mijn probleem kan oplossen? Bedankt alvast.

bedankt voor snelle reactie. Ben zelf paar dagen weg nu maar ga dit eind deze week zeker proberen en laat je weten. Thanks again!!

Hallo, ik heb op mijn PC enkel windows live media player en kon niet saven als avi, enkel als WLMP file. Misschien omdat ik windows 7 heb. Heb echter kunnen oplossen met movavi (van 185 mb naar 60 mb) en met super converter zelfs naar 6.5 mb.

Groeten

Fav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan