media pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
wij willen graag een media pc.
wat zouden jullie adviseren!
moet passen in een hokje van 12cm hoog, 44cm breed, 43 cm diep.
inclusief win7
en moet still zijn.
budget: probeer zo goedkoop mogenlijk te houden.

wil er wel graag mee opnemen!

volgens mij past die dvdplayer niet in de behuizing ...

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B355415%5D=1&product%5B341942%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B312237%5D=1&product%5B224698%5D=1&product%5B217561%5D=1&product%5B279424%5D=1&product%5B242402%5D=1&product%5B221139%5D=1

goed dit is eigelijk een compleet ander pc in zelfde behuizing.
maar als die dvd player niet past wat moet er dan in??

EDIT: heb nog een vraag over bluray speler die ik er nu in gedaan heb. die kan ook gewone dvd's en cd's branden toch.
en boxee dat kan ik niet vinden in ubuntu software centrum klopt dat??

Laatst bewerkt:
@lord4163 Hoe ik dr bij kom? de door jou (u) geselecteerde dvdspeler is een 5,25 formaat, de behuizing biedt slechts ondersteuning voor een slimline speler, aldus de afgebeelde foto ..

dus word het dit?

EDIT: boxee ziet er wel goed uit. alleen beetje sloom. kan ook aan mijn pc liggen en hij pakt aantal bestanden niet. (of heel sloom)

Laatst bewerkt:
Die HDTV ontvanger kun je ook wel vergeten, die past (ook) niet in de behuizing ..
En met die plextor kun je alleen maar BR lezen, verder niets mee branden ..

eh, ja kán ook een andere behuizing nemen ...waar je een normale dvdspeler in kwijt kan, je HDTV onvanger en gewone 3,5 inch schijven ....
Deze bijvoorbeeld http://azerty.nl/8-1046-76018/antec-new-solution-minuet-350-.html
Er is al een videokaart op het moederbord, waardoor je de losse kaart zou kunnen verwijderen uit je setup ..

Het door jou gekozen geheugen word overigens niet ondersteund door ASROCK ...

Laatst bewerkt:
welk geheugen moet ik dan hebben?

kan ie zo wel?

dat ie geen br kon branden wist ik maar cd's dvd's??!!!

Laatst bewerkt:
die heeft dedicated video memory vind ik beter. + een onboard pakt meestal ook een aantal ghz weg van je cpu.

verder heb ik een ander brander in de pc gedaan. zie hier

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan