Media Player, dubbele nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie D

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Ik heb Windows Media Player 10. Nu ben ik er net achter gekomen dat de nummers van gekopieerde cd's (rippen) er dubbel in staan, in de lijst Artiest. Dat is lastig, omdat als je b.v een cd laat afspelen hij dan ieder nummer dus 2x laat spelen, en om nou 1 voor 1 alle extra nummers van alle cd's te verwijderen... dat is aardig wat werk.

Dus ik dacht dat de nummers dan ook wel dubbel opgeslagen zouden zijn in de map Mijn Muziek ga, waar de cd's naartoe gekopieerd zijn, maar dat is niet zo, daar staan de cd's normaal vermeld met alle nummers, gewoon 1x, en niet 2x.

Dit is weer zo'n vaag iets, wat ik eerst niet had, pc is pas weg geweest voor onderhoud, maar is er niet beter van geworden :s

Is hier een oplossing voor?

P.S. kan het zijn dat het op een ander locatie nog een keer wordt opgeslagen ofzo? (ze hebben pas met dat onderhoud namelijk lopen knoeien met de gebruikers en mijn documenten, verplaatsen e.d.)

Zijn het mp3's? Dan kun je met het programma doublekiller uitzoeken op je schijf of er dubbele zijn.
Hier te vinden :)

Is MP3 ja, komt van cd's af. Ik heb nog niet geprobeerd wat je zei, want er staan meer dubbele nummers op die wel bewaard moeten worden (i.v.m. andere gebruikers van de pc die in hun muziekmap ook bepaalde nummers hebben zitten die ik in mijn muzieklijst heb staan) dus
die moeten er niet af. Gekke is dat het alleen gebeurd is met cd's nummer die gewoon van een cd af zijn gekopieerd. Niet met nummers die ik b.v. gedownload heb van internet.

Je kunt het programma in specifieke mappen laten zoeken naar dubbele bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan