Media player herkent de externe harde schijf niet meer na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesje76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2010
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een externe harde schijf van Medion van 1,5 Tb, deze is afgelopen week geformatteerd van FAT32 naar NTFS omdat ik graag grotere bestanden dan 4Gb erop wil zetten.
Deze externe harde schijf sluit ik vervolgens aan op mijn Envivo HD Media Player (tevens van de Aldi) en dan kan ik via de USB verbinding film kijken.
Maar gisteravond herkende de media player de harde schijf niet meer in de USB verbinding.
In de beschrijving van de media player staat dat deze NTFS/FAT/FAT32 ondersteunt, dus wat kan de oorzaak zijn dat de player de externe harde schijf ineens niet meer herkent?

Voor het formatteren deed hij het prima.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!
Alvast bedankt!

???

misschien is het stekkertje kapot?

mvg
corstian

De pc herkent de externe schijf wel, dus het stekkertje is niet kapot.

iemand anders nog ideeen?

Is er geen limiet voor de groote van een externe harde schijf. Toevallig hebben mijn apparaten dat wel :(.

mvg
Corstian

Voordat de externe schijf geformatteerd is herkende de media player hem wel (FAT32) maar nu ineens niet meer (NTFS)
Grootte is hetzelfde gebleven...

Dan formateer je de harde schijf opnieuw naar het oorspronkelijke formaat. Dan maar geen bestanden van 4GB of groter :confused:

Corstian

die oplossing had ik ook wel bedacht maar geeft dus geen antwoord op mijn vraag.

De media player zou NTFS moeten ondersteunen maar ziet dus na formatteren geen usb verbinding meer.

Wie o wie heeft er wel een idee?

Western Digital Media Player

Ik heb hetzelfde probleem.. ik heb de western digital tv hd media player, recentelijk een externe harde schijf erbij gekocht (2 TB) en deze herkend hij niet.. geeft aan dat hij niet connect is terwijl de schijf wel geladen wordt... heel vreemd dus mocht iemand hier een oplossing voor hebben.. alles is welkom.. begin een beetje radeloos te worden..
Heb vanmiddag een 1 TB schijf eraan gekoppeld gehad.. en die doet het wel.. wellicht de schijf te groot???

Greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan