Media player start automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwkor45

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Na installatie van windows ME over een 98 systeem, blijkt dat na het starten van de PC steeds windows media player wordt gestart. Ik heb al op veel plaatsen gekeken of ik dat kan voorkomen. o.a. bij opstarten onder programma's. Ik kan echter nergens iets vinden. Heeft iemand nog een suggestie,
groet, Rob

Na installatie van windows ME over een 98 systeem, blijkt dat na het starten van de PC steeds windows media player wordt gestart. Ik heb al op veel plaatsen gekeken of ik dat kan voorkomen. o.a. bij opstarten onder programma's. Ik kan echter nergens iets vinden. Heeft iemand nog een suggestie,
groet, Rob

msschien is dit wat;

start -> uitvoeren -> msconfig intypen ->tablad opstarten

zoek daar naar iets over media player en haal het vinkje weg toepassen opnieuwopstarten enz.

maar ik weet niet of dat iets is wat alleen in XP zit ik heb hier ook geen ME staan waar ik daar naar zoukunnen kijken. dus gewoon proberen maar,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb je suggestie bekeken. deze mogelijkheid zit ook in windows ME. Jammer genoeg kan in bij het tabblad opstarten niets vinden wat lijkt op media player.

zou je een screenshot of een tekstdoc. je kunnen maken van het tabblad? dan kunnen wij even kijken. of ander moet je het gratis progje.

Hijackthis downloaden en gebruiken maar dan mag je helaas geen logbestand daarvan hierposten. daar is een ander forum voor staat bij 1 van de moderators in zijn digitale handtekening ik zou hem eerlijk gezegd niet uit me hoofd weten.:o

Nadat ik windows ME opnieuw heb geïnstalleerd was het probleem verholpen. Het is me niet duidelijk waarom bij de eerste keer van installatie van windows ME dit niet goed is gegaan. Maar het gaat om het uieindelijke resultaat.

ok top tja ik denk dat het gewoon een kwestie van een instelling was.

zou je aub je vraag nog even op opgelost willen zetten rechts onderin

ziet er opgeruimd uit:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan