media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

paddy2

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Berichten
5
na update windows xp inclusief media player 9 kan ik radio 2 (mijn favoriete zender) niet meer beluisteren via internet.
foutmelding: 0 x 80040241
wie kan mij helpen. ik ben een amateur en heb een stap voor stap handleiding nodig.
 
Wat voor een update bedoel je precies? Ik heb WM10 en daar werkt het wel. Je zou WM9 opnieuw kunnen installeren of naar WM10 gaan.
 
er vond een automatische update van windows plaats, hierna was mijn oorspronkelijke media player vervangen door media player 9 hoe verwijder ikdeze en probeer mijn oude versie weer te installeren. windows geeft geen download mogelijkheid van de oude versie.
 
ik denk dat je eerst weer de patches van stream divx xvid endergelijk moet downloaden
 
Geplaatst door johie
ik denk dat je eerst weer de patches van stream divx xvid endergelijk moet downloaden

Voor online radio lijkt me dat niet nodig..... Ze heten trouwens codecs ;).

WM9 is trouwens gewoon op de site van Microsoft te downloaden. Installeer hem er gewoon eens overheen.
 
allemaal geprobeerd. mp 10 gedownload. zelfde foutmelding. via realplayer geprobeerd maar die speelt af via mp en geeft dus ook dezelfde foutmelding.
mp 9 opnieuw gedownload. geen oplossing. geprobeerd mp te verwijderen, staat echter niet in configuratiescherm en via systeemhersteller geen optie. deze heeft gister als laatste datum,
naast de nummer foutmelding staat er: Kan file niet afspelen.
Het file is corrupt of the speler ondersteunt het format niet.
Echter het radio 2 format staat wel in de lijst van formats welke door de speler normaal herkend zouden moeten worden.
help!
 
onderstaand probleem is nog steeds niet opgelost. kan iemand mij vertellen hoe ik media player kan verwijderen.