Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morsyd

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
165
Hallo, ik zit met een supergroot probleem, het volgende:
ik heb vista, en wanneer ik liedjes wil openen vanuit een map, dan krijg ik het scherm 'openen met...' en dan de programma's waarmee ik het kan openen
het liedje opent dus niet meteen in media player zoals ik het wil, wanneer ik in dat schermpje trouwens 'media player' als standaard aanvink blijft het probleem :s
wanneer ik rechtermuisknop doe dan staat er 'open with notepad'... dus notepad staat als standaardprogramma denk je dan? ik kijk via configuratiescherm naar de standaardprogramma's, staat media player daar wel niet als standaardprogramma voor .mp3 's ...
als ik trouwens meerdere liedjes in 1 keer wil openen in media player door ze samen te enteren dan opent er per liedje een Kladblok-bestandje met allemaal rare tekentjes in geen 'openen met...' zelf meer
verander ik het standaardprogramma in ITunes dan opent het bestand met ITunes zonder al de problemen... maar ik wil het openen met Media Player!!
kan iemand me helpen?? ik zoek al weken om dit probleem te kunnen oplossen.

(heb nu nog maar het multimedia-forum ontdekt... dus veronderstel dat dit bericht fout staat? heb het daar ook nogmaals geplaatst..., mss dit sluiten? of een antwoord geven ;-) )
 
Laatst bewerkt:
Ga naar je start menu, alle programma's en klik daar op standaardprogramma's, standaardprogramma's instellen. Klik daar op Windows Media Player, en druk op de knop 'standaardwaarden voor dit programma selecteren'. Dit probleem kan voortkomen als je WMP nog niet hebt geconfigureerd; C:\Program Files\Windows Media Player\wmconfig.exe (alleen bij eerste gebruik van WMP).

Succes
 
Laatst bewerkt:
Ga naar je start menu, alle programma's en klik daar op standaardprogramma's, standaardprogramma's instellen. Klik daar op Windows Media Player, en druk op de knop 'standaardwaarden voor dit programma selecteren'. Dit probleem kan voortkomen als je WMP nog niet hebt geconfigureerd; C:\Program Files\Windows Media Player\wmconfig.exe (alleen bij eerste gebruik van WMP).

Succes
alle koppelingen buiten .avi (want die open ik met bsplayer) staan geselecteerd:confused:
... big problem??
 
tuurlijk... ik gebruik het constant, maar ik krijg telkens de melding wanneer ik vanuit een map een liedje wil spelen
nu opening ik media player via de 'snel starten' snelkoppelingen en dan het liedje zoeken, maar via map is en blijft toch handig, en ik had dit probleem graag opgelost :s
op men vorige laptop was alles normaal (zoals zou moeten) maar sinds men nieuwen met vista heb ik het probleem
 
ik zoek al weken om dit probleem te kunnen oplossen.
Is systeemherstel nog een optie?

Systeemherstel is een van de eerste zaken die je moet uitproberen, zeker als het probleem nog recent is.

Is er iets specifieks gebeurd voordat dit probleem zich voor ging doen, updates, andere programma's, etc.?
 
systeemherstel geen optie... volgens mij heb ik het nooit anders geweten... kan het me niet meteen meer herinneren. Maar ben ik nu de enige persoon die ooit dit probleem gehad heeft?? Is hier geen oplossing voor aub?:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan