Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Ik heb een programma gemaakt. Maar daarvan werkt de media player alleen als ik 2 bestanden die in dezelfde map staan als de .exe van het programma, erbij doe. Hier is het programma te downloaden: luuknl.woelmuis.nl/Programma%20Bestanden/MOS/MOS.zip

De media player die daarin zit werkt niet als ik 2 bestanden (genaamd: AxInterop.WMPLib.dll en de andere: Interop.WMPLib.dll ) er niet bijvoeg. Ik wil er dus een stand alone van maken. Dus gewoon via het menu build -> Build "hier mijn project naam" . Maar dan werkt hij dus niet zonder die 2 bestanden. Weet iemand wat die twee bestanden doen? En is er een oplossing zodat ik ze niet nodig heb?

Alvast bedankt,

Die bestanden heb je gewoon nodig als je gebruik maakt van het Windows Media Player component. Zonder die dll's doet je programma het niet, daar valt niks aan te doen dus het enige wat je kan doen is het gewoon accepteren.

Oke maar dan ben je dus eigenlijk genoodzaakt om er een installatie versie van te maken?

Toen ik bezig was met m'n radio zipte ik deze (3) bestanden en maakte ik er een SFX archief (.exe) van, welke bij executie de 2 dll's & het programma dropte naar de temp map, en vanuit daar startte.

Succes ermee, het is zeker mogelijk.

Oké. Nou ik heb voorlopig de mp ff verwijderd maar die komt later nog wel terug. Bedankt beide ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan