media players?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
hoi,

ben het eigenlijk wel zat dat ik steeds mijn films eerst op een dvd moet zetten om ze vervolgens op mijn tv te kijken via de "standalone" dvd speler.
nu heb ik gehoort dat er ook media spelers zijn welke op het netwerk worden aangesloten en je dan rechtstreeks van je pc de film kan streamen naar dit apparaat bij je tv.
heeft er iemand ervaring mee,ben hier zelf nog te onwetend over om even snel zoiets te kopen en mijn ervaring met verkopers in de winkel is "als ik het maar verkoop".
heb zelf wel een philips streamium gevonden,maar misschien hebben jullie betere adviesen.
moet wel een scart en hdmi uitgang opzitten en natuurlijk digitaal geluid.

hoop dat jullie me iets wijzer kunnen maken betreffende kwaliteit van deze apparaten en merken welke goed zijn.

mario

hoe jet ook bekijktt, overal moet voor betalen, het enge wat gratis is de zon.

Die Philips Streamium is toch alleen voor audio en dan alleen analoog?
En als je in je PC een video-kaart hebt die een TV-kaart ondersteunt en je sluit de benodigde (VGA) kabels aan, kun je alle streaming van je PC op je TV bekijken.
Maar een gratis streaming film ontvangen zal inderdaad, zoals humpe zegt, (nog?) niet mogelijk zijn.
En kijk ook eens rond bij XPMCE

de philips streamium sl300i is echt voor audio en video.uitgang is een scart alleen.
deze had ik alleen als voorbeeld genomen. wil dus echt wel digitaal en analoog er op hebben.
het is eigenlijk mijn bedoeling om in een later stadium een externe harde schijf te plaatsen in mijn netwerk waarop ik films en mp3's op op sla.
deze zijn dan overal op elke pc te benaderen door mij en de kinderen,maar wil deze ook kunnen kijken op de tv zonder dat hiervoor de computer moet aan staan.volgens mij is dit mogelijk,ben er alleen nog niet goed in thuis.misschien dat er hier al mensen zijn die dit thuis zo hebben?
de tv out van mijn pc wil ik eigenlijk dus niet gebruiken.

het gaat me dus niet over het betalen,vraag alleen wat ervaringen en adviezen.

Duidelijk. Op de site van Tweakers.net vond ik een topic, met een paar links, dat over het door jou aangedragen onderwerp gaat.
Misschien nuttig om door te lezen in afwachting van een ervaringsdeskundige hier op Helpmij. Succes!

ben eigenlijk benieuwd of de nieuwe playstation 3 kan wat ik wil.
als dat zo is kan ik misschien beter even geduld hebben.
slaan we twee vliegen in één klap dan,ik mijn apparaat wat ik zoek en mijn zoontje een nieuwe playstation 3.
zeg al ,moet het wel eerst even uitzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan