media toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha barry

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
hoi allemaal,

ik heb aan de rand van het toetsenbord van mijn laptop toetsen zitten voor media (volgende track, volume, play enz.).

ik heb een los draadloos toetsenbord gekocht laatst maar nadat ik deze had geïnstalleerd werkte deze toetsen niet meer.
kan iemand hiervoor een besturingsprogramma vinden waardoor deze toetsen weer gaan werken?

als vast bedankt

gr. barry

ik heb een acer aspire5610 z
windows vista

De installatie van je nieuwe toetsenbord overrulet de instellingen van je standaardtoetsenbord.

ik denk dat de installatie van het toetsenbord het besturings programma van de toetsen heeft verwijderd, is er geen optie om een nieuw besturings programma te downloaden die er gewoon naast komt te staan??

bijvoorbeeld als ik het draadloos toetsenbord niet kan gebruiken als ik in de trein zit of ergens anders, vindt ik die toetsen wel handig

de installatie had ook het programma voor het touchpad verwijderd van de laptop, maar die heb wel zelf terug weten te vinden zodat deze weer volledig werkt.

gr. barry

Laatst bewerkt:
Kun je bij apparaatbeheer het vorig stuurprogramma niet kiezen?

hij werkt weer..

ik heb bij apparaat beheer bij de laptop-toetsenbord op rechter muisknop geklikt en dan 'stuurprogramma bijwerken'. en nou doet ie het weer

bedankt:thumb:

gr. barry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan