Mediabibliotheek in Mediaplayer verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Tot voor kort kon ik mijn afspeellijsten e.d. te zien krijgen als ik in Mediaplayer (9) in de linkerkolom klikte op "Mediabibliotheek". Nu echter verschijnt er helemaal niets meer, en het scherm blijft zwart. Herinstallatie hielp niet en ook systeemherstel niet ... weet iemand wat ik kan doen?

Bedankt alvast,

Ingmar

Laatst bewerkt:
Niemand een antwoord?

Er valt me nu ook op dat de tracks van 1 cd in de cd-speler volgens Mediaplayer samen iets van 800 minuten duren: track 1 70 minuten, track 2 35 minuten, etc. etc.; bovendien kun je het schuifje onderin het scherm (dat aangeeft waar in het track je op dit moment zit) niet meer verschuiven, het blijft op nul staan tijdens het afspelen; als je het een eindje naar rechts schuift, wordt meteen het volgende track afgespeeld.

Wie o wie? Mediaplayer deïnstalleren? Hoe?

I.

...en hij is weer "up".

Groetjes,
Bennie

Bedankt, Bennie.
Bedoel je op die site één bepaalde aanwijzing, of gewoon de hele bladzijde?

I.

Ik lees nu pas dat je WMP9 opnieuw er overheen kan installeren om het te repareren.

Groetjes,
Bennie

Bedankt, maar dat heb ik al gedaan (ik had 9 en heb 9 eroverheen gezet) ... het hielp niet.

Bedankt Bennie, ik heb die Mediabibliotheek nu terug!

De absurde tijdsaanduidingen per track (zie hierboven, mijn tweede bericht; zie ook bijlage) blijft echter, en ik kan ook niet meer binnen een track manoeuvreren ... weet je daar nog iets op?

Alvast bedankt weer,

Ingmar

Maandagmorgen: na heropstarten lijkt dit probleem ook verdwenen: de minutenaanduiding is nu weer normaal en de afspeelschuif is ook weer gewoon te bedienen. Windows' wegen zijn duister (en zelden aangenaam).

Bijlagen

• wmp-fout.jpg
    wmp-fout.jpg
    18 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan