mediacenter bevattende Windows 8.1 Preview

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Besturingssysteem
Gebruik Windows 10 en 11.
Office versie
Microsoft Office Professional Plus 2021.
ik had 4/6 weken geleden van Windows xp (toen ik kocht stond er Windows Vista op) naar Windows 8.1 Preview ge update Nu wil ik naar Windows 8.1 officieel updaten ik heb een iso file van windows 8 (NL Dutch) gister gedownload en een activator kan ik als ik de iso file van windows 8 op cd brand en dan hem installeren en activeren en dan hem updaten naar windows 8.1 officieel

Of kan ik van windows 8.1 preview naar windows 8.1 officieel upgrdaden of moet ik windows 8 installeren en dan upgrade naar 8.1 en als ik windows 8 moet installeren ben ik dan alles wat ik op windows 8.1 preview heb kwijt of kan ik de optie alles behouden klikken

ik heb dit echt nodig omdat over paar weken windows 8.1 preview niet word ondersteund en dan kan ik me pc niet meer gebruiken(word windows 8.1 previeuw niet meer gebruikt windows lockt dan mijn pc tot ik windows 8 of 8.1 of 7 koop en installeer)

hallo,

de update van Windows 8.1 staat gewoon in je store.
hij upgrade hem je behoud gewoon alles.

ik heb zelf Windows 8.1 Preview er op staan dit is een probeer versie die ik op de site van windows microsoft heb gedownload als iso en dan op cd heb gezet en dan geboot heb van cd

Laatst bewerkt:
je wilt upgraden na de officiële 8.1?

ja ik wil van preview upgraden na de officiële 8.1 kan dat of moet ik de iso van windows 8 op cd doen en dan installeren en dan update naar 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan