g.vanamstel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 mrt 2004
Na jaren goed gewerkt te hebben heb ik bovenstaand probleem. Op het primaire beeldscherm 24 inch TFT start WMC goed op. Wanneer ik het 2e scherm activeer (analoge TV) staat daarop wel een deel van het buroscherm (zoals altijd), maar start WMC niet op, op de TV maar probeert op te starten op het 1e scherm. Dit lukt niet (zwart beeld) met een knipperende muiscursor. Alleen met alt tab (en een ander openstaand programma, anders doet alt tab het niet) krijg ik een onrustig WMC in beeld dat na iedere klik weer zwart wordt. Alleen met alt tab komt WMC weer naar voren. De 24 inch heb ik 3 weken, het werkte goed samen met de TV. Een week geleden heb ik wat instellingen veranderd om bij afwezigheid opnames op te nemen met de PC in de slaapstand en heb ik de kleuren veranderd in 32 bits. Daarna ontstond het probleem. Alles terug zetten helpt niet. Een herstelpunt is alleen aanwezig van na mijn wijzigingen. Wel is ook WMC geüpdatet door Windows. Dit heeft al eerder problemen gebracht door verkeerde instellingen van de videokaart. Wie heeft een oplossing?