mediacenter ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

biem123

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Hallo
Ik heb mij net geregisteerd op dit forum, omdat ik met de volgende vraag zit :
Ik zoek een apparaat, wat ik kan aansluiten op mijn lcd-tv, wat voorzien is van een harde schijf, en een cd/dvd speler.
Ik wil nl films en muziek wat ik op mijn pc heb staan , opslaan op dit apparaat en vanaf daar bewaren en afspelen op mijn tv, moet ik dan een mediacenter hebben ?

Alvast bedant voor de moeite

Geert

dan heb je idd een mediacenter nodig... het beste is dan om een klein en geluidarme computer te kopen met afstandbediening natuurlijk. Ook is een redelijke videokaart een vereiste zodat je de pc aan kan sluiten op je tv. Het beste is via HDMI dan.

Mvg

Accoord, zie dat ik HDMI-aansluiting heb op mijn TV, heeft iemand een suggestie voor een goede mediacenter, vergeet de belangrijkste vraag : kun je op zo'n mediacenter ook een laptop aansluiten ?

Laatst bewerkt:
onder een mediacenter wordt een zelfstandige pc verstaan die (meestal) via netwerk verbinding maakt met een andere pc.

Mediacenters kun je zelf samenstellen maar HP en andere merken hebben vast ook vele systemen. Mijn systeem was orgineel een mediacenter dus incl afstandbediening enz. Ik gebruik hem alleen niet als mediacenter. Probeer dit eens: http://h30216.www3.hp.com/ASA/Contr...d=84&appid=10716&adi-loc=nl&_ad_stoken=nlcons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan