mediahub.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nettie0302

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb sinds een par maanden een HP Pavillion met daarop geinstalleerd het softwareprogramma van Sonic, Digital Media home. Tot verleden week was ik enthousiast over het programma. Zeer gebruikersvriendelijk echter als ik het programma wil afsluiten krijg ik sinds kort tot 3x toe een foutmelding:

1.
mediahub.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x129df9b2 verwijst naar geheugen op 0xfffffff. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beeindigen.

2.
mediahub.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x10036b038 verwijst naar geheugen op 0x0025f5d0 De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beeindigen.

3.
Microsoft Visual C ++ Runtime Library
Runtime error!
Program: ...ommon Files\Sonic Shared\Sonic Central/Main\Mediahub.exe
R6025
-pure virtual function call

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt, Nettie:shocked:

Hoi Bertus,
Nee. Dat wilde ik als laatste bewaren. Probeer de foutmelding te begrijpen. Maar als er niks anders opzit...................:mad:

Welkom bij Helmpij.nl

Heb je soms kortgeleden windows mediaplayer 11 geïnstalleerd? Dan zou terug gaan naar 10 kunnen helpen.

Die heb ik inderdaad pasgeleden geinstalleerd en ook IE7. Ik ga er vanavond of morgenochtend meteen naar kijken. (Ben nu op mijn werk :( ) Ik houd jullie op de hoogte!

Gr. Nettie.

Heb je soms kortgeleden windows mediaplayer 11 geïnstalleerd? Dan zou terug gaan naar 10 kunnen helpen.

Daar zat het hem dus in!!!!!!!! Heb Windows Mediaplayer 11 teruggezet naar 10 en krijg geen foutmeldingen meer! Heel erg bedankt allemaal en Mumzel in het bijzonder! Had nooit gedacht dat het daar aan zou liggen! Superforum dit!:thumb:

Groetjes, Nettie :D

Ben blij dat het gelukt is :thumb:

hoezo inbreken?

Het is niet de bedoeling iets nieuws te starten (en zeker niet om in te breken) dit gaat over hetzelfde probleem. Inmiddels heb ik de oplossing gevonden, eigenlijk via de weg die je het eerst zou moeten proberen nl de productondersteuning van HP, via http://welcome.hp.com/country/nl/nl/support.html?pageDisplay=drivers

Voor mijn PC de Pavilion 3470 (maar het is voor meer typen) staat er een update van Sonic Digital Media Plus/Deluxe. Het programma draait nu prima icm WMP11.

succes
Jos

zelfde fout, maar geen 'lege cd herkenning' bij burnen

Hoi hoi,

Dezelfde foutmelding ben ik ook zojuist tegengekomen en ik heb net ook mijn Windows Media Player van 11 teruggezet naar 10 en nu krijg ik deze foutmelding ook niet meer, maaaar mijn Dell 2100 Dimension herkent mijn lege cd niet als ik die via Roxio wil branden. Dit, terwijl dat de maanden ervoor nooit een probleem was.

Ook met een ander burn-prog heb ik het geprobeerd en daar ook herkende hij mijn lege cd niet.
Bij apparaatbeheer 'werkt alles correct'.

Weet iemand hoe dit komt?

Groetjes,
Bob

Hoi...

Ik heb dus ook een HP Paviljoen en ook met dezelfde errors als omschreven. Nu lees ik dat ik dus WMP 11 terug moet zetten naar WMP 10..zal er maar meteen bij zeggen dat ik een redelijke LEEK ben op dit gebied en geen idee HOE ik dat zou moeten doen. Kan iemand me kort zeggen hoe ik terug naar WMP 10 ga? Wil ook graag dat deze errors stoppen.
Alvast bedankt!

Opgelost...was niet zo moelijk als ik dacht..gewoon verwijderen en je gaat automatisch terug naar 10..

voordat iedereen hier zijn verhaal onder gaat planten sluit ik hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan