MediaLife™2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmet1984

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Ik heb enkele maanden geleden een remote voor pc gekocht de logitech "UltraX Media Remote.
Alleen heb ik de software cd waarmee deze remote volledig functineel mee is per ongeluk vernietigd:confused: tijdens grondig opruimen van mijn kamer.

Mijn vraag is of jullie mij een link kunnen vinden waar ik deze software kan downloaden of bemachtigen. Ik wil namelijk mijn remote gebruiken maar zonder software ken ik er heel weinig mee:( .

Alvast bedankt voor moeite:thumb:

hi,

ik wil niet ***lig doen, maar ik begrijp echt niet waarom je naar zo'n stuk onbenul op zoek zou gaan...
ik heb ook medialife, dat bij m'n dinovo desktop laser zat... en ik moet zeggen dat ik nog nooit zoiets waardeloos tegenkwam in heel m'n computer-geschiedenis.
dat programma is zelfs zo waardeloos, dat het een state-of-the-art (EN zeeeeer dure) desktop herleid tot een waardeloos ding dat niet meer doet dan het goedkoopste bordje van sweex...
ik ben nog nooit zo teleurgesteld in een aankoop als bij m'n laatste "aanwinst" van logitech... ik begrijp echt niet hoe ze dat nou als "bestuurs-systeem" hebben gebruikt.

als ik gewoon 'n mp3-tje wil afspelen, krijg ik gewoon een bericht dat zegt sat 't bestand beschadigd is of geen codec voorhanden is.
laat ik 'm zelf zoeken naar muziek, dan registreert ie alles wat maar klank maakt, inclusief elk geluidje (windows, andere programmas, games, etc...). je kan er blijkbaar ook niks in wissen, dus al die troep blijf er gewoon in staan... plus dat ie elk geluid/lied er nog 's bij zet wanneer je nog 's scanned.
klinkt echt wel belachelijk na elk lied enkele windows-sounds te horen, gevolgd door wat explosies van 'n game of de geluiden van m'n sprekende klok...
zelfs een optie om songs te wissen zou nutteloos zijn... ik heb zo'n 3000 mp3s op m'n schijf staan, maar medialife vind er 17700. begin daar maar 's de bruikbare songs uit te filteren...

enfin... als je 't echt wil kan ik je wel een kopie van mijn versie sturen.
zou 't niet geweldig zijn als logitech nou 's gewoon je zelf de keuze had gegeven om een media-player te selecteren voor je media-pad? wat zou het leven toch eenvoudig kunnen zijn, he...

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan