Mediamarkt Tv's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik was laatst in de mediamarkt bij de afdeling tv's en het viel me op hoe dicht ik bij ik stond en toch heel scherp zag:shocked:
Zoiets scherps heb ik nog nooit gezien en vooral bij dichtbij niet.
Weten jullie wat ze op die tv's hebben aangesloten? ci+ of hd ontvanger of watever:confused:

Hey Dit is een belediging!:evil:
BEN NIET BLIND!:evil:

Hier kan een slot op!:evil:

Oh sorry wist niet dat je kwaad werd. Die link van mij is maar puur informatief van hoe het een en ander met het menselijk lichaam in elkaar zit. Je stelde een vraag en ik wilde je wat laten leren. We zijn hier op deze help om wat van elkaar te leren. ;)

werd er geen demo afgespeeld, om Blue ray te demonstreren of iets dergelijks? een HD ontvanger is inderdaad mogelijk, maar het aanbod in HD zenders is erg beperkt (Discovery HD, National Geograpich en nog wat andere).

haha serieus leuk dat van die ogen
snap natuurlijk dat het er iets mee te maken heeft ... want je kijkt met je ogen
maar voor de rest snap ik niet wat je met die informatie kan (dus slechte info)
het gaat hier bij media markt gewoon om hd ontvangers of een blueray disc
zoals royb3 al aangaf

ik weet alleen niet welke media markt jij komt maar ik vind echt niet alle tv,s even mooi beeld geven maar dat zou persoonlijk kunnen zijn

als je die kwaliteit ook zou willen dan zou je even wat meer info moeten geven
dus welke tv heb je plus welke aansluitingen en welk tv abonnement je hebt
wil je alleen maar films in blueray kwaliteit zien, koop dan alleen een blueray speler of een playstation 3

Laatst bewerkt:
haha serieus leuk dat van die ogen
snap natuurlijk dat het er iets mee te maken heeft ... want je kijkt met je ogen
maar voor de rest snap ik niet wat je met die informatie kan (dus slechte info)
het gaat hier bij media markt gewoon om hd ontvangers of een blueray disc
zoals royb3 al aangaf

ik weet alleen niet welke media markt jij komt maar ik vind echt niet alle tv,s even mooi beeld geven maar dat zou persoonlijk kunnen zijn

als je die kwaliteit ook zou willen dan zou je even wat meer info moeten geven
dus welke tv heb je plus welke aansluitingen en welk tv abonnement je hebt
wil je alleen maar films in blueray kwaliteit zien, koop dan alleen een blueray speler of een playstation 3

In leeuwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan