Mediamonkey kan iTouch niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scandax

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Hallo leden,

Ik wil graag af van iTunes, en heb op internet gevonden dat het mogelijk Mediamonkey te gebruiken i.p.v. iTunes. Nu heb ik alles netjes geïnstalleerd (zowel iTunes als Mediamonkey) maar nu kan Mediamonkey mijn iPod Touch niet vinden. Mijn computer en iTunes zelf kunnen dat wel, dus er is niks mis met de USB poort. Ook heb ik de plug-in d_ipod.dll geactiveerd, dus hij zou hem eigenlijk wel moeten vinden. Heb al op het internet flink wat gezocht, maar daar vind ik alleen verouderde info (over iOS 4).
Specs:
Windows 7 32-bit
iPod Touch 4g iOS 5.0.1, gejailbreakt met redsn0w 0.9.10b3, de rest met Corona geüpdatet.

Hoop dat iemand me kan helpen? Heb tevens pwntunes geprobeerd, maar die laat mijn music.app crashen. Ook CopyTrans geprobeerd, maar die heeft een limiet van 16 gb om te synchroniseren in de gratis versie (correct me if i'm wrong).

Scandax

Never mind. Net SharePod geïnstalleerd. Wist al langer dat'ie bestond, maar dacht dat het shareware was. Vandaar dat ik er nooit naar om heb gekeken. Wel raar dat SharePod mijn iPod wel kan vinden, maar MediaMonkey niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan