mediaplayer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
hallo iedereen,

ik gebruik winows media player 10 en telkens als ik muziek afspeel dan krijg je een visualisatie te zien.
Als ik windows mediaplayer maximaliseer dan beweegt die visulisatie erg langzaam. Hoe leiner ik mediaplayer maakk hoe sneller hij dan gaat bewegen wat kan hiervan de oorzaak zijn ? :confused:
 
Misschien een te trage CPU of te weinig geheugen. Zet je specs eens neer.
 
ik heb een pentium 4 2.6
256 mb ddr ram 333 Mhz
momenteel wordt er 195 mb daarvan gebruikt
moet toch genoeg zijn denk ik
 
Dan denk ik toch dat er teveel programma's op de achtergrond draaien die de visualisatie in WM10 sterk daardoor vertragen. Ik denk dat als je het nodige uitschakelt dat dan die visualisatie soepeler zal verlopen, en anders eens een reep extra bijprikken.
 
dat is wel heel erg raar hoor als ik met 256 mb niet eens normaal de visualisatie kan laten draaien :mad:
 
Off topic: Ik zou die handtekening van je even weghalen of aanpassen - zie bijlage.
De tekst "Ik ga je hacken" is bovendien nogal kinderachtig en kan bij mensen die van dat soort zaken niet zoveel weten bedreigend overkomen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
off topic:

Inderdaad, ik schrok best wel een beetje toen ik mijn eigen IP nummer en verdere informatie zag. Hoe is dat mogelijk??
 
Geplaatst door Guus abc
Off topic: Ik zou die handtekening van je even weghalen of aanpassen - zie bijlage.
De tekst "Ik ga je hacken" is bovendien nogal kinderachtig en kan bij mensen die van dat soort zaken niet zoveel weten bedreigend overkomen.

Guus.
en het was nou net een leuek ondertekening :p :D
 
Dat kan wel zijn maar ik vraag je vriendelijk je handtekening aan te passen
 
Geplaatst door m@rio
Dat kan wel zijn maar ik vraag je vriendelijk je handtekening aan te passen

kijk eens aan jongens zo gepiept he ;)

nog sorry voor de overlast :eek:
 
kdenk dat zon reepje ongeveer 50 euro kost. bij mij was het 35 euro:)
 
Heb je ook nog problemen bij het afspelen van videobestanden?

(PS: visualisaties spelen prima op 256, heb ik ook en ik zit soms ook met 56 dingen tegelijk bezig dus..)

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan