Mediaplayer 11 ipv 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hoi,

Ik heb vandaag mce 2005 op een HD gezet.

Tijdens het installeren van de mediaplayer, kom ik automatisch bij de download van mediaplayer 11 beta uit op de site van MS.

Op zich geen probleem, maar wanneer ik nu naar de radio wil gaan luisteren via omroep.nl, dan krijg ik een melding (via FF 1.5) dat ik een plugin moet downloaden. Die plugin moet dus mediaplayer 10 zijn.

Het probleem is nu dat ik geen mediaplayer 10 meer kan downloaden, omdat ik automatisch naar Mplayer 11 word gestuurd.

Hoe kan ik mediaplayer 10 downloaden? (Nu moet ik allerlei omwegen bewandelen om radio te kunnen beluisteren.)

Internet explorer is geen optie, daar ik deze compleet van mijn systeem heb afgesloopt, en ik dat ook zo wil houden.

Daar word ik dus naar mplayer 11 doorverwezen.

Het begint wel erg vervelend te worden, want geen enkele site die ik tot nu toe heb bezocht kan met mplayer 11 overweg.:evil:

edit: Ik heb hem al gevonden, maar ik kan mediaplayer 11 er nu weer niet af krijgen.

Geeft aan dat ie een roll back doet, maar er gebeurt helemaal niets. Hoe los ik dat op? Via de normale wegen krijg ik Mplayer 11 er met geen mogelijkheid af.

Laatst bewerkt:
Ook niet als je bij "Deze computer", "Configuratiescherm", "Software" het vinkje plaatst (bovenin) bij "updates weergeven"? Nu wordt 11 weergegeven en kun je 'm wippen.

Dat heb ik gedaan, maar de player is totaal niet te verwijderen.

Hij geeft netjes aan dat er een roll back plaats vind, maar dat doet het programma dus helemaal niet. Het blijft vrolijk op mijn systeem aanwezig.

Mediaplayer 10 eroverheen zetten gaat ook niet, want dan krijg ik de mededeling dat er een nieuwere versie geinstalleerd is op het systeem.

Ik kom van w2K vandaan, en daar gaat de mediaplayer niet verder dan versie 9. Ik dacht dus dat in MCE versie 11 standaard zou zijn, maar het is dus een BETA helaas.(Niet goed op zitten letten tijdens de installatie.)

Zou ik de player er niet met grof geweld uit kunnen slopen, of gaat dan mijn systeem raar doen. Een system restore heeft ook geen zin, want tijdens het updaten etc. had ik deze uitgezet.

Laatst bewerkt:
Mogelijk dat het uiteindelijk gaat lukken, maar dat het nu even niet wil omdat gedeeltes van 11 reeds verwijderd zijn tijdens je diverse pogingen. Je zou kunnen proberen 11 nogmaals te installeren / updaten en daarna bij software de "nette" deinstallatie nog eens kunnen proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan