Mediaplayer 11: kan niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobe76

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
474
Ik porbeerde uit nieuwsgierigheid Mediaplayer 11. Doordat ik veel muziek heb is de player erg langzaam. Daarom wou ik hem verwijderen. Maar dit lukt dus niet.

Dit heb ik gedaan/probeert:

verwijdren via menu software (beide geprobeerd(runtime en de player))

verwijdren via ccleaner

verwijderen via de unistalller in de map zelf.


Het gaat mis bij het terug zetten. Hij zegt dat hij voltooid is maar hij is dan nog wel aanwezig. als ik Runtime wil verwijderen zegt hij dat Media playher 11 er nog opstaat.

Of te wel hij zegt dat hij alles heeft terug gezet naar mediaplayer 10, maar dit gebeurt dus niet.

Een paar screens:
 

Bijlagen

  • naamloos2.JPG
    naamloos2.JPG
    21,2 KB · Weergaven: 52
  • naamloos3.JPG
    naamloos3.JPG
    38,6 KB · Weergaven: 46
  • naamloos4.JPG
    naamloos4.JPG
    7 KB · Weergaven: 39
Configuratiescherm - software - vinkje zetten bij updates weergeven - naar beneden scrollen - mp 11 verwijderen .
Hij gaat automatisch terug naar een vorige mp versie .
Hans
 
Ik had hetzelfde probleem , door wat ik al eerder melde uit te voeren was bij mij het probleem verholpen .
Wat gebeurt er bij jou niet ?
Kan jij mp 11 niet verwijderen of gaat hij niet terug naar mp 10 .
 
ik al he teven anderes uitleggen:

ik doe dit:

stap 1: ga naar het software scherm en kies voor Windows mediaplayer 11. Na de bevestiging krijg ik een schermpje dat het voltooid is.

stap 2 dan ga ik naar Window smedia 11 format runtime (of zo iets) en na de bevestiging geeft hij aan dat hij niks kan doen omdat Windows Mediaplayer 11 er nog opstaat
 
probeer eens tussen stap 1 en stap 2 opnieuw op te starten . ook na stap 2 weer opnieuw opstarten .
 
Ik kan me dit herinneren:

ooit heb ik met een of ander programma (ccleaner) mijn register opgeschoiond. In het backupd betand hiervan vond ik dit:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\wmfdist11]
"SystemComponent"=dword:00000001
"DisplayName"="Windows Media Format 11 runtime"
"UninstallString"="\"C:\\WINDOWS\\$NtUninstallWMFDist11$\\spuninst\\spuninst.exe\""
"TSAware"=dword:00000001
"NoModify"=dword:00000001
"InstallDate"="20060604"
"Publisher"="Microsoft Corporation"
"NoRepair"=dword:00000001
"HelpLink"="http:"
"URLInfoAbout"="http:"


[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\wmp11]
"SystemComponent"=dword:00000001
"DisplayName"="Windows Media Player 11"
"UninstallString"="\"C:\\WINDOWS\\$NtUninstallwmp11$\\spuninst\\spuninst.exe\""
"TSAware"=dword:00000001
"NoModify"=dword:00000001
"InstallDate"="20060604"
"Publisher"="Microsoft Corporation"
"NoRepair"=dword:00000001
"HelpLink"="http:"
"URLInfoAbout"="http:"


Hierin staat waar de unistaller van WIN mediaplayer `11 is. Op aanraden van deze tip. heb ik die mappen verwijderd om ruimte te besparen
 
Mijn kennis hierover raakt op , misschien dat iemand anders nog wat weet .
Wat ik nog zou doen is mp 11 opnieuw installeren en dan via bovenstaande methode verwijderen , mocht dat niet lukken de map van mp 11 in de map program files verwijderen en dan eventueel ( als dat nodig is ) mp 10 opnieuw installeren .
Wel weet ik dat het opnieuw opstarten na het verwijderen of installeren belangrijk is .
Ook al eens gedacht aan een systeemherstel ?
Succes ...Hans
 
In de registger waardes staat dat hij geinstallerd is op 2006/06/04. Mijn laatste systeem herstel puntgaat tot agustus 22 en de map is beveiligd tegen verwijdren.
 
Aannemende dat jij dit alles doet als hoofdaccount op de computer moet de methode van verwijderen echt lukken ( heb dit op meerdere pc's zo gedaan )
Het probleem ligt niet aan ccleaner , ik gebruik dit ook .
Hans
 
Dat progje herkent MP11 niet

heb in de map C:WINDOWS\registerdpackeges\
de oude bestadnen van MP 10 gevonden, heb deze over die van MP 11 gekopieerd

Nu krij gik het volgende:


Zou het veranderen van de register waardes di toplossen?
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    95,8 KB · Weergaven: 51
Je kunt natuurlijk ook alle verwijzingen naar wmp uit het register slopen, en daarna gewoon opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan