Mediaplayer 11 operationeel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Heeft iemand enig idee wanneer Windows Mediaplayer 11 (ned. versie) operationeel gaat worden? Ik zie namelijk al maanden de beta versie........

Heeft iemand enig idee wanneer Windows Mediaplayer 11 (ned. versie) operationeel gaat worden?
WMP11 moet deel gaan uitmaken van Vista.
Al zal er in de EU wel weer een Vista komen mét, en een zonder WMP11.

Ik had begrepen dat WM 11 ook nog in XP kwam.

Mmm...wat Microsoft zelf zegt is:
Windows Media Player 11 is ontworpen voor gebruik met Windows XP Service Pack 2 inclusief Windows XP Home Edition N en Windows XP Professional N.
Maar dat is dan meer een systeemvereiste voor de beta.
Nogmaals, ik weet niet beter of WMP11 moet in Vista geintegreerd worden, behalve dan in een tweede productielijn van Vista voor de EU. Zoals met WMP10 ook is gebeurd om boetes van de EU te ontlopen.
Maar... je kunt WMP11 toch gebruiken?

Heeft iemand enig idee wanneer Windows Mediaplayer 11 (ned. versie) operationeel gaat worden? Ik zie namelijk al maanden de beta versie........

Nou nee, dat weet echt niemand.. Zelfs bij Microsoft niet lijkt me omdat ze telkens uitstellen mochten ze daar een reden voor hebben.

Is WMP 10 echt zo slecht dan ;)?
Kijk anders eens naar Winamp ofzo ;).

Hij is niet zo slecht alleen wanneer je de cursor halverwege of zo zet dan moet ie daar heel erg lang over nadenken. Dit gegeven had ik bij WM 9 overigens een stuk minder. Van Winamp ben ik nooit zo'n liefhebber geweest.

Laatst bewerkt:
ik wil ook graag wmp11 maar weet iemand ook hoe je windows genui advantage die test kan ontlopen? ik neem aan dat je dat niet op forum wilt zeggen [edit] ook niet via die manier [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee het spijt me, daar kunnen we je niet mee helpen.

De beste methode is een legale Windows aan te schaffen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan