mediaplayer 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
misschien een vrij simpele vraag , maar uhh , kan ik mediaplayer zomaar verwijderen ?.
ik heb problemen met mijn mp3's , als ik een nummer wil horen en hier dus op klik krijg ik een ander nummer te horen. ik denk dat mediaplayer hier een fout in maakt. dus wil ik um opnieuw installen en kijken wat ie doet.

thanks james
 
Windows Media Player is een functie van het besturingssysteem en kan niet geheel worden verwijderd. Afhankelijk van de versie van de speler en Windows die u gebruikt, kunt u mogelijk wel teruggaan naar een eerdere versie van de speler, of kunt u de toegang tot de speler verwijderen
 
ik gebruik XP pro , en mediaplayer 11....

ik word er stapel gek van , opeens speelt ie andere nummers dan wat ik horen wil...gelukkig niet alle nummers.
 
ik gebruik XP pro , en mediaplayer 11....

ik word er stapel gek van , opeens speelt ie andere nummers dan wat ik horen wil...gelukkig niet alle nummers.

probeer is mediaplayer 10 dan of 9 , 8 etc
 
Hallo,
Ik heb toevallig vandaag WMP 11 verwijderd. (heb XP)
via configuratiescherm/ software verwijderen /wmp11 opgezocht en op verwijderen gezet. melding verscheen dat de vorige versie hersteld zou worden. Met een simpel "enter" geschiedde dit dan ook.

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan