Mediaplayer aansluiten op TV via Digitenne KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingrid1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Hallo,

Ik heb een conceptronic cm3pvr mediaplayer gekocht. Deze heb ik via een scartkabel aangesloten op de TV. Ik kan nu films afspelen op mijn TV. Ook wil ik graag programma's opnemen, ik moet hiervoor de antennekabels aansluiten op de mediaplayer. Ik heb Digitenne van KPN. Hoe moet ik nu de aansluiting maken? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groeten ingrid

opgelost?

Hi Ingrid,

Ik heb nu digitenne aangeschaft en zit met hetzelfde probleem,
is bij jou het probleem reeds opgelost, en hoe?

Ik hoor het graag!

Anton

Hey Ingrid,

Hallo,

Ik heb een conceptronic cm3pvr mediaplayer gekocht. Deze heb ik via een scartkabel aangesloten op de TV. Ik kan nu films afspelen op mijn TV. Ook wil ik graag programma's opnemen, ik moet hiervoor de antennekabels aansluiten op de mediaplayer. Ik heb Digitenne van KPN. Hoe moet ik nu de aansluiting maken? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groeten ingrid

Hey Ingrid, is het je inmiddels gelukt om het aan te sluiten. Ik zoek namelijk op dezelfde vraag een antwoord dus wie weet kun jij me verder helpen. Bvd Miranda

Wat het probleem was weet ik niet meer.
Maar ik heb Digitenne via de rood/wit/gele tulpkabels op de AV-ingang op de mediaspeler aangesloten.
En van de mediaspeler naar de TV kan je dan weer tulp of start laten lopen.
Dan kijk je TV dus altijd via de mediaspeler via de AV-optie in het mediaspelermenu.
Opnemen en kijken is dan een eitje!
Suc6

Anton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan