Mediaplayer doet lastig...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
936
Ik kan niets meer afspelen met media player


Dit krijg ik als melding

Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.


Terwijl ik toch wel perfect geluid heb in andere programma's

Iemand die hier oplossing voor kent?
 
Kijk wanneer dit gebeurt eens welke processen er draaien (Ctrl + Alt + Del).
Staat daar iets tussen dat je geluidskaart weleens zou kunnen gebruiken, sluit dat proces dan af en kijk of de player het daarna wél doet.
Helpt dat niet dan kun je proberen of het verwijderen en opnieuw installeren van de player helpt.
 
eerste helpt niet

en waar kannek da verwijderen media player?
 
em zei iets van terugdraaien ofzo, kheb da mor gedaan he :)
 
sluys zei:
em zei iets van terugdraaien ofzo, kheb da mor gedaan he :)
Windows Media Player 10 dus en als ik het goed begrijp nu weer de versie die je eerder gebruikte.
Je zegt er alleen niet bij of dit het probleem heeft opgelost. :confused:
 
kmoet heropstarten en kheb er ff geen tijd voor :p

Je zult het mrgn wel horen :D
 
Ander zou je kunnen proberen om media player onder software te verwijderen en de weer opnieuw vias windows weer te updaten, kijken of dat wel goed gaat.
 
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren

Als je deze melding ook krijgt bij het klikken op de Audio instellingen bij configuratiescherm of er gebeurd niets..
Is mogelijk je Sndvol32.exe naar de knoppen..

stop dan je xp cd in de drive en open start - uitvoeren en schrijf

cmd

ok

en type in het command venster

expand -r X:\i386\sndvol32.ex_ C:\windows\system32

(let op: X = de letter van je cd drive, kijk dus bij deze computer welke letter je cd drive heeft..
:)
 
k, kheb dus mediaplayer opnieuw geinstalleerd maar dit helpt nog altijd niet.

Da laatste kannek ni doen want kben me xp cd kwijt :shocked:
 
Controlleer eerst via configuratiescherm - audio en geluids instellingen of je de zelfde melding krijgt "Audio aparaat niet geïnstalleerd".. Zo ja, moet je ergens een xp cd zien te lenen, voor dit geval maakt het niet uit of het pro of home is, je kan ook vragen of iemand "sndvol32.exe" vanuit zijn eigen computer wil kopieren, inpakken et winzip 0f rar en hem naar je e-mailen.
Je kan hem dan zelf in de system32 map zetten en het oude bestand overschrijven..
:confused:

:)
 
sluys zei:
blijft zelfde... :mad:
Dat dacht ik wel. Sndvol32.exe is de volumeregeling en aangezien andere applicaties wel geluid laten horen is daar niets mis mee.
Wat het probleem wel is zou ik niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan