Mediaplayer laad geen streaming content

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shugga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Hey peepz,

kijken of iemand mij kan helpen, bij mij laad mediaplayer geen streaming content.
Hij laad de pop-up, met MediaPlayer console, maar Mediaplayer laad de content niet door.

Ik heb al weer oudere en nieuwere versies geprobeerd te installeren, maar niets helpt.
Heeft iemand een idee? misschien een goede vervaning? en zo ja hoe installeer ik die dan?

Dit probleeem speelt al een jaar, en ik word er gek van, alle hulp is zeeeeeeeeer welkom, bedankt!

Nee, en ik kom er pas nu mee, omdat ik het zelf wilde oplossen :D

ik heb geen firewall, ik heb onderhand het idee dat het komt omdat ik geen consistente versie van MediaPlayer heb.

Maar ik kan geen nieuwe versie installeren omdat Microsoft die k** verificatie van je licentie code doet. Het stomste is nog dat ik een Dell heb, MET licentie, maar dat die versie van XP zo bagger was dat ik een nieuwe "leen" versie moest installeren.

Dubbel genaaid dus :D
Iemand suggesties?

Shugga zei:
Nee, en ik kom er pas nu mee, omdat ik het zelf wilde oplossen :D

ik heb geen firewall, ik heb onderhand het idee dat het komt omdat ik geen consistente versie van MediaPlayer heb.

Maar ik kan geen nieuwe versie installeren omdat Microsoft die k** verificatie van je licentie code doet. Het stomste is nog dat ik een Dell heb, MET licentie, maar dat die versie van XP zo bagger was dat ik een nieuwe "leen" versie moest installeren.

Dubbel genaaid dus :D
Iemand suggesties?

De enige die je naait, ben jezelf.:p

Maare, hier kun je gewoon die versies downloaden.

En indien het een problem is met de real codec, de alternative installeren.

Controleer volgende instellingen even bij EXTRA >> OPTIES.
Staan alle vinkjes ingeschakeld?
wmp-opties-netwerk-prot_on.gif

@lange_pier: ik las nergens iets over real? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan