Hoi allemaal,
Heb al enige tijd volgend probleem :
Windows Media Player 10 heeft een "minimode" zodat je onderaan de taakbalk een klein schermpje ziet.
Dat schermpje is bij mij weg, foetsie, niet meer te vinden !
Ik kan dus enkel WMP10 minimaliseren zoals elk ander programma.
Als je dan op de taakbalk volgende rechtsklik bewerking doet :
Taakbalk>werkbalken>...
Dan moet je normaal wat opties zien die je kunt aanvinken, met daarbij "media player". Dat is ook verdwenen.
Het strafste is dan nog dit : als je dan met de pointer via werkbalken naar die opties gaat (bureaublad, snel starten...) dan verschijnt er plots "Quick Launch), en telkens je de pointer even weghaalt en terug op dat vlak gaat staan komt er één keer Quick Launch bij !!!!
Dus na 10 keer staat daar ook 10 keer Quicklaunch !
Heb al van alles geprobeerd, WMP10 terugdraaien (wat trouwens niet gaat!), opnieuw installeren, enz...
Volgens mij heeft een of ander antispyware programma (adaware, spybot...) een bestandje teveel gewist.
Ik zou wel graag die miniplayer terughebben, iemand die me een tip kan geven ?
Wouter
Heb al enige tijd volgend probleem :
Windows Media Player 10 heeft een "minimode" zodat je onderaan de taakbalk een klein schermpje ziet.
Dat schermpje is bij mij weg, foetsie, niet meer te vinden !
Ik kan dus enkel WMP10 minimaliseren zoals elk ander programma.
Als je dan op de taakbalk volgende rechtsklik bewerking doet :
Taakbalk>werkbalken>...
Dan moet je normaal wat opties zien die je kunt aanvinken, met daarbij "media player". Dat is ook verdwenen.
Het strafste is dan nog dit : als je dan met de pointer via werkbalken naar die opties gaat (bureaublad, snel starten...) dan verschijnt er plots "Quick Launch), en telkens je de pointer even weghaalt en terug op dat vlak gaat staan komt er één keer Quick Launch bij !!!!
Dus na 10 keer staat daar ook 10 keer Quicklaunch !

Heb al van alles geprobeerd, WMP10 terugdraaien (wat trouwens niet gaat!), opnieuw installeren, enz...
Volgens mij heeft een of ander antispyware programma (adaware, spybot...) een bestandje teveel gewist.
Ik zou wel graag die miniplayer terughebben, iemand die me een tip kan geven ?
Wouter