mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
ik heb een laptop met win 7 en de mediacenter software die daar opstaat vind ik erg handig nu vroeg ik mij af zijn er ook van die media players die het zelfde doen als dat progarama met geripte dvd dus dat je .vob .bub etc. als 1 film ziet. doen ze dat allemaal?

gr. Coolkil

Laatst bewerkt:
zoiets alleen als ik in windowsmediacenter zit heb ik al mijn dvd's die ik naar de hdd gekopierd heb als 1 bestand terwijl het op de hdd een heleboel verschillende bestandjes zijn heb je een media center die dat aan kan of zie je dan al die bestandjes los

wat ik meer bedoel is zoiets als XZiBiT laat zien ik vraag me af als je dan een geripte dvd hebt al die bestanden op die media center zet hoe hij dat laat zien laat hij een heleboel verschillende bestanden zien dus vob apart bub apart net zoals in windows vista of net zoals in win 7 1 video bestand

begrijpt iemand het nu

ik heb vlc maar ik heb het over een media center niet over een media player

het zou wel aan mij liggen maar wat ik bedoel is als ik een dvd geript heb met dvd shrink krijg ik verschillende bestanden als ik die in win 7 media center zet krijg ziet die hem als nog als een dvd in vista als je dat doet ziet hij alle bestandjes apart als ik nu een media speler koop gewoon zoiets hoe geeft die dat weer net zoals vista of net zoals win 7? is het nu duidelijk?

Met de mediaplayer die ik bedoel is het zo,dat wat je binnen haalt als dvd of zelf ript,dat zet je op de mediaplayer die aangesloten word op je TV.
Je sluit de mediaplayer aan op je pc/laptop(USB kabel) en je gooit wat je wilt zien of luisteren op de mediaplayer.
Alleen vraag ik me af of jij dat bedoeld wat ik bedoel.
Maar goed ik vind het een moord ding,geen gezeik meer met dat branden.

ik geef je groot gelijk wat het alleen is is dat ik in win 7 zat standaard een media center programma waar ik alle dvd's die ik naar de hdd had geript of gekopierd en geplakt die komen er in zoals in de bijlage map1.png

in win media center komt het er zo te staanwin7_4.JPG

en in vista zie je gewoon al die losse bestandje's in feite zoals ze staan in als in de eerste bijlage dus letterlijk wat er in die map staat nu is mijn vraag hoe zou een media speler dat doen hoe laat die dat zien knutseld die al die bestandes ook samen en laat ie ze zien als 1 dvd of doet ie dat net zoals in vista en laat ie gewoon zien wat hij ziet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan