Mediaspeler aanschaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrRelax

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken ben ik op zoek naar een mediaspeler. Ik heb persoonlijk geen vergelijkingsmateriaal dus moet ik het doen met informatie vanaf het internet. Maar ik loop heel vaak tegen het probleem dat de reviews die ik lees aan het eind blijken te gaan over een mediaspeler die al een jaar+ op de markt is. Vandaar mijn komst hier.

Wat wil ik met de mediaspeler.
  • Films kijken
  • Muziek luisteren
  • Foto's kijken
  • Extra's zijn een pre

Wat verwacht ik van de mediaspeler
  • Dat hij met een HDD kan werken (liefst intern)
  • Dat hij overweg kan met met mijn 5.1 geluidsinstallatie
  • Dat hij veel afpeelt, zo niet alles
  • Een maximale prijs van 300 euro (dit is inclusief eventuele HDD)

Heeft iemand hier de goeden tip voor mij?

Ik heb zelf een AC Ryan Playon!HD2 met een interne 2TB HDD en die werkt perfect en lust alles.
Probleem is dat AC Ryan Europe falliet is dus wellicht wat dat betreft een mindere keus, hoewel het apparaat prima werkt.
Deze was toen 225 euro.

Kort geleden heb ik er nog een player bij gekocht voor in de slaapkamer. Zonder HDD maar met alle aansluitmogelijkheden.
Dat is een Asus O!Play HDP-R1 en kostte 68 euro.
Ook deze werkt perfect en speelt alles af.
Ook kun je er een externe HDD op aansluiten.

Beide hebben een optische aansluiting voor audio.

Laatst bewerkt:
edmoon,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. AC Ryan was ik een aantal maal tegengekomen, en zag er zeker positief uit. Alleen het probleem dat ze failliet zijn weerhoud mij toch om een mediaspeler van dit merk aan te schaffen. Ik zal zeker de Asus O!Play gaan bekijken. Bedankt voor de tip.

Graag hoor ik van andere gebruikers ook nog suggesties :)

Heb zelf net vandaag een eminent 7285 besteld. Hdd kan je eenvoudig in de doorvoor bestemde sleuf stoppen. Speelt alles af ( wat ik op internet lees). Wifi en netwerkaansluiting. Optical en coax aanwezig voor digitaal geluid. Hdmi voor hd resolutie.
En wat ik wel leuk meegenomen vond van deze speler is dat je dmv bepaalde apps er rtl xl en uitzendimg gemist op kan kijken.
En dat alles voor 134 euro.

Succes met je keus....

Even een linkje naar mediaplayerhttp://www.eminent-online.com/nl/product/926/limited-edition-hdmedia---hd-media-player---voor-interne-harddisk.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan