Mediaspeler gezocht voor Netflix incl. afstandbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Ik ben op zoek naar een mediaspeler incl. afstandbediening waar ik Netflix mee kan afspelen. Zelf zat ik te denken aan Google Chromecast maar deze heeft helaas geen afstandbediening en via telefoon/tablet lijkt mij niet zo heel erg prettig. Weet iemand een goede mediaspeler en/of heeft iemand ervaring met Google Chromecast?

wat wil je uit geven.

met weinig geld zou ik een hier naar kijken.
mijn ervaring met chromecast(CC) en mobiel, het werkt goed. netflix film draait goed, alleen geen geluid via geluidsinstallatie.en
op alle smart telefoons moet app voor CC en netflix staan,als de gene wil kijken en ander telefoon in niet in de buurt.
het handigste is om telefoon binnen wifi netwerk te hebben op CC te bedienen.

CC kan ook via laptop of computer bediend worden.
en voor CC heb je altijd wifi nodig.

heb sinds kort een playstation 3 die op tv en geluidsinstallatie staat aangesloten, goed beeld(hd) en goed geluid (surround).
voor ps3 zijn volgens mij afstandsbedieningen in de handel (even googlen).
tweede hands zullen ze zeker goedkoop op verkoopsites komen, de ps4 is pas uit gekomen en weet dat echte gamer deze moeten hebben.
voordeel ps3, je kunt ook nog eens een spelletje spelen, en ps 3 heeft meerdere optie.
zelf heb ik een home server staan met foto films en muziek. deze kunnen via netwerk hierop afgespeeld worden.

heb je een groter budget google eens op mediaplayer met netflix, volgens mij keuze zat.

hopelijk heb je genoeg info, succes met zoeken.

Perry
ps heb een zoon die graag de nieuwste ps heeft, vandaar bij mij de ps3

Bedankt voor de uitleg. Ik wil niet zoveel geld uitgeven maar als ik een mediaspeler met afstandbediening wil dan denk ik wel dat ik meer uit moet geven. Misschien dat het ook een kwestie van wennen is om het met je telefoon/tablet af te spelen.

Kan je eigenlijk met 1 Google Chromecast beneden en boven tegelijk naar verschillende dingen kijken of heb je dan echt 1 CC per tv nodig?

CC is een HDMI apparaat, dus rechtstreeks in de tv.
volgens mij kun hier niet mee streamen naar een andere tv.
Perry

kijk eens op roku.com
goede goedkope streamer(s) met ab en ja ook netflix.Voor elk wat wils..

Chape

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan