Mediaspeler harde schijf of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
VRAAG 1=http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/netwerk-opslag/mediaspeler/philips-hmp3000-mediaspeler/C31_6FB_F1E_738751/?KW3=696018,388848&KW4=381447&KW6=309822&PRmin=45&PRmax=360&KAPRmin=4500&KAPRmax=36000&F=2,3,4,17&SM=4
Ik ben van plan een mediaspeler aan te schaffen waar ik een externe harde schijf of een USB-stick op aan kan sluiten. Dan wil ik films kunnen kijken en muziek kunnen beluisteren op de televisie.
- De link hierboven is toch een voorbeeld van zo'n apparaat die dat kan?
- En wat is het verschil tussen een mediaspeler met en zonder harde schijf? Het enige verschil is toch dat je op degene met harde schijf bestanden kan opslaan en op de andere niet?
En je hoeft er toch geen computer op aan te sluiten; een usb is toch genoeg?
- ->Anders geformuleer is de vraag: Ik wil films kijken door middel van de mediaspeler op de tv aan te sluiten en de harde schijf / USB op de mediaspeler aan te sluiten en je moet er geen pc voor aansluiten graag.

VRAAG 2=Wat betekent die capaciteit dan bij mediaspelers? Je kunt er toch USB apparaten op aansluiten van verschillende capaciteit? Dan maakt dit toch niks uit?

VRAAG 3= Kun je hier een gevoede externe harde schijf via usb op aansluiten, een niet gevoede (alleen usb aansluiting) of allebei als je wilt dat hij het doet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan