Mediaspeler met 'Genius-functie'.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Beste leden,

Ik wil binnenkort de Creative ZEN aanschaffen, maar ik wil graag afspeellijsten met nummers erin die op elkaar lijken, een beetje de Genius-functie op de Ipod Nano.

Die functie is er niet op de ZEN, dus wil ik een mediaspeler op de computer die die functie heeft.
Nou ben ik al bekend met Winamp en ,natuurlijk, iTunes. Maar Winamp loopt op de een of andere manier vast bij die optie. iTunes heb ik nog niet echt geprobeerd, is het fijn?

Zijn er ook nog andere mediaspelers die deze functie hebben.

Ook wil ik een mediaspeler die correcte albumcovers laat weergeven op de ZEN tijdens het afspelen. Het liefst natuurlijk één programma met beide functies.

Ook zoek ik een programma waarmee ik mijn muziek makkelijk kan beheren. Want ik download veel, en dan klopt bijvoorbeeld de bestandsnaam wel, maar als ik het bestand dan met bijvoorbeeld Winamp afspeel, krijg ik allemaal dingen als Onbekende Artiest of Ökand Artist, of weet ik het.

Ik hoop op vele reacties.

RHPJS.

Laatst bewerkt:
Tja Genius is een Apple feature, dus iTunes is je beste optie.

Covers wordt wel eens lastig, wat ik zelf altijd doe is zodra ik een cd binnen heb even de cover opzoeken via de zoekmachine en die gebruiken.

iTunes heeft wel de optie "Albumillustraties ophalen" maar die heb ik nooit geprobeerd omdat ik met mijn eigen manier tevreden ben :)

Maar goed, als je die functie wilt waarom schaf je dan niet een iPod aan i.p.v. een Creative Zen?

Tha Devil,

Allereerst bedankt voor je reactie.

Nou, ik heb al een hele verzameling, dus omdat dat nu één voor één te moeten doen.
Het liefst automatisch. Zo heb ik al het programma dBpoweramp gevonden. Iemand ervaring?

Verder verkies ik de ZEN boven de Ipod, omdat die o.a. een FM-Radio heeft en aanzienlijk goedkoper is.

RHPJS

Voor het aanpassen van alle tags gebruik ik "Tag&Rename".

Die heeft ook de optie om de tags vanaf FreeDB + Amazon te halen, daarbij zijn de covers soms ook mee te krijgen.

Maar dat is een programma puur voor de tags, niet specifiek om af te spelen.

Van dat programma heb ik ook redelijk goede dingen gehoord, maar van Tags heb ik niet veel kennis. Hoe werkt het programma dan?
Misschien ergens een handleiding te downloaden?

Is er ook een download zonder installer?
Heb het niet gevonden.

Verder alvast bedankt voor dit programma.

Nu alleen nog voor die Genius-functie.
Verdere opties?

Heb het installatieprogramma opgestart, maar ik krijg een melding dat ik als Administrator ingelogd moet zijn.
Echter is dat geen optie.

Een oplossing (zoals download zonder installer), want dit programma lijkt me wel erg fijn.

Inmiddels al suggesties voor Genius-functie-programma?

RHPJS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan