Mediaspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.
@jopi328,

Link geeft de totaal lijst weer en hij vraagt welke dan de beste is;)

@Modag

Sorry vraag verkeerd gelezen, ik zal het verder uitzoeken

De spelers met de meeste sterren worden door de reviewers als beste omschreven, de WDtvlive2011 mag bestempeld worden als een goede.
Let wel: geen ruimte voor HDD in behuizing en slechts een component en hdmi als aansluiting op tv ..

geen ruimte voor HDD in behuizing en slechts een component en hdmi als aansluiting op tv ..

Da's toch ook genoeg.
Je hebt niets meer nodig

Dat is maar hoe je hem wilt gebruiken.
Mijn media speler heeft een 2TB hard-disk aan boord en kan daardoor ook als NAS worden ingezet.
Tevens heb je dan de mogelijheid om hem automatisch torrrents te laten downloaden of hem als FTP server te gebruiken.
Dat kan dan allemaal zonder dat er een PC aan staat.
Het geeft dus wel meer mogelijkheden.

Niet zonder antivirus programma. Die Torrents worden gecontroleerd op het moment dat je je PC gaat gebruiken om ze te bekijken.
Gebruik je er alleen de mediaplayer voor dan wordt een evt. virus niet geactiveerd.
Wil je dat wel op het moment van downloaden controleren dan kun je een Linux virus scanner gebruiken omdat veel van die media players Linux draaien.

Wil je alleen foto's muziek en films met je meda player afspelen die ergens in je netwerk staan of op een USB stick of externe HD dan heb je inderdaad aan een speler zonder hard-disk voldoende.
Maar zoals ik al zei, er zijn veel mogelijkheden die je kunt overwegen.

Wil je bijvoorbeeld HD films op die manier afspelen dan is het verstandig om de media player in je bekabelde netwerk te hangen omdat draadloos niet echt geschikt is voor bijvoorbeeld het afspelen van Blu-ray en andere High Definition bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan