Medieval II: Total War mod-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Hallo,

Sinds kort heb ik een nieuwe PC. Nu wilde ik net als voorheen Stainless Steel 6.1 en / of Third Age: Total War gebruiken bij het spelen van Medieval II: Total War. Maar om de een of andere reden gaat dat nu niet meer. Ik word telkens doorverwezen naar;

http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500&l=nl

Het vreemde is dan wel dat ik naar mijn weten geen enkel programma van dat soort op de computer heb staan. De HDD was helemaal nieuw, en ik heb geen emulation tools gedownload.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want ik zou graag toch weer met deze mods willen spelen!

Bij voorbaat dank,

Hallo,

Sinds kort heb ik een nieuwe PC. Nu wilde ik net als voorheen Stainless Steel 6.1 en / of Third Age: Total War gebruiken bij het spelen van Medieval II: Total War. Maar om de een of andere reden gaat dat nu niet meer. Ik word telkens doorverwezen naar;

http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500&l=nl

Het vreemde is dan wel dat ik naar mijn weten geen enkel programma van dat soort op de computer heb staan. De HDD was helemaal nieuw, en ik heb geen emulation tools gedownload.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want ik zou graag toch weer met deze mods willen spelen!

Bij voorbaat dank,

heb je ook het uibreidings pakket total war kingdoms geinstalleert
dat heb je namelijk ook nodig als je stainless steel of third age mods wilt spelen

Hey,

Bedankt voor de reactie, maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb zowel Medieval: Total War als Kingdoms legaal op DVD staan. Ik heb op mijn vorige computer deze mods wel kunnen spelen.

securom problemen :| dat betekent dat er iets miss is met het beveiliging van het spel

ik heb wel eens gehoord dat securom problemen heeft met dual en quad core's en dan start hij niet op maar jah dan moet hij all problemen hebben als je total war medieval 2 opstart

heb je all geprobeert om het opnieuw te installeren en dan medoel ik de mods

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de mods opnieuw te installeren, maar het werkt niet. Ik dacht eerst dat ik misschien een corrupte file had gedownload, maar na her-downloading van Third Age en een herinstall, werkt het nog niet.

Zonder mods werkt het overigens wel gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan