Medieval lords "Unable to create direct3d.."

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Beste lezer,

Bij het opstarten van Medieval lords, build, defend expand krijg ik de error unable to create direct3d...
Ik heb al op google ingetikt, en dat houd in dat Medieval lords enkel werkt met Nvdia of Radeon.
Maar nu heb ik een intel...
Ik heb al de laatste driver updates enzo.
Nog oplossingen?

zou je kunnen vertellen wat er op de puntjes hoort te staan is namelijk niet erg handig om de belangrijke info weg te laten

Het gaat hier dus om je videokaart die niet voldoet aan de eisen voor het spel. Jammer dat je inderdaad niet verteld welke je exact hebt.

Maar als dit spel alleen werkt met een ati of nvidea, is er geen andere oplossing dan een andere videokaart aan te schaffen.

Overigens betreft het een zeer oud spel en ik zet mijn twijfels bij het nodig hebben van ati of nvidea, ik heb dat niet kunnen vinden.

Maar geef eens een overzicht van je huidige hardware en os.

Laatst bewerkt:
Haha, excuseer.
Maar ik weet dus even alleen dat het een intel is...
Even goed denken, intel...
Nee ik weet het niet meer.
Ik zal nog eens even kijken.
Het belangrijkste in dit geval is dat het een intel was

EDIT: De pc is nu naar familie gegaan, dus heb hem niet tot mijn beschiking.
Het spel is niet overdreven oud, hij komt uit 2004.
Ik vond op google dat het enkel werkt met een ati of nvidia videokaart, en dacht dat er misschien iets is waardoor het gewoon werkt.

(tevens werkt het niet op W7, net uitgeprobeerd.... Als ik hem installeer installeert hij hem niet ^^)

Laatst bewerkt:
Daarom ook de vraag, windows 7 bestond ten tijde van dit spel nog niet. Compatibiliteitsmodus al geprobeerd?

Bij het uitvoeren van de setup?
En, persoonlijk geloof ik dat compabiliteitsmodus nooit werkt... Maargoed.

Sorry, maar dat is onzin. Compatibiliteit werkt niet altijd, maar nooit is wel heel erg overdreven. Heb zelf verschillende spellen draaien onder Vista in xp comatibiliteit, geen enkel probleem.

En kan inderdaad ook voor het uitvoeren van de setup.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan