MEDION® ERAZER® X6812 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je weet van wie die is en hoe ermee om is gegaan?
Bonnetje erbij i.v.m. garantie?

Is het zuivere koffie gezien de prijs?

huh ik snap het niet?:P

Maar kan je voor hetzelfde prijs een betere laptop zoeken?
Endie laptop is nu al bijna een jaar oud, dus ik vraag me af of die wel goed is..

Graag adviezen..

(kan je eigenlijk met 400 euro een sterkere PC halen dan deze laptop?)

Leg eens uit, hoe kan je 3 Medions voor de door jou genoemde prijzen kopen?
Met garantie en waar?

Van een vrachtwagen gevallen? :P Nee, die laptop voor die prijs, zeker doen.

En toen blef het stil.
Graag info, want ik heb ook wel interesse in een laptop voor dergelijke prijzen!

in wat heb je intresse alleen die laptop of die pc?
Nja ze zijn gewoon legaal, geen vrachtwagen ofzo hoor :P
Kan ze krijgen van een vriend van me. incl bon etc, nooit gebruikt, nog in doos :P

Maar die PC's niet kopen? Ik denk dat je voor die prijzen wel dezelfde kan bouwen ofzo, maar die laptop is igg goed.

Maar je begon je item met een laptop.
Daarna kom je met 2 desktops.
Alle nieuw en nog in doos!
Met bon, dus alle 3 nog hoelang garantie!

Je moet me niet kwalijk nemen, dat ik dat eigenlijk geen normale gang van zaken vind.

Je kan geen laptop met een desktop gaan vergelijken.
Maar die laptop NIEUW ongeopend uit doos MET 3 jaar garantie voor € 400,- die ik zie wel zitten!

ja ik weet, maar wat vinden jullie van die PC's dan? Die zijn het niet waard of wel?

Nogmaals heb je nu garantie of niet?
En zo ja, hoelang!

En van een "Vriend" dat zegt me nog niet zo veel!
Ik heb namelijk geen vrienden die 3 van dergelijk laptops/pc's kopen en dan ongeopend laten staan en weg doen tegen dergelijke prijzen!
Dan bekruipt me meestal een onaangenaam gevoel.

maar ga de odnerdelen vanzpo'n desktop maar eens in Azertyy bijv. selecteren, dan kom je er vanzelf wel achter of je zoiets NOG goedkioper zelf zou kunnen aanschaffen.

Laatst bewerkt:
Probleem is dat ik niet weet wat voor moederbord, dusja :P Als ik wist of ik het moest doen had ik het niet hier gevraagd.. laptop haal ik wel denk ik, maar PC?

Tsja.. ik weet wel beter.. Het is niet van een vriend of iets dergelijks. Ik weet waar het wel van is, maar dat ga ik niet zeggen. Wil geen slapende honden wakker maken. Ik denk dat je 'm niet "ff" zal halen.. bij ons hadden ze 'm namelijk niet meer. Wel die andere pc's waar jij het over hebt.

je mag me best een berichtje sturen zodat we er ff samen over kunnen praten zonder dat anderen het lezen.. ;)

Laatst bewerkt:
Gewoon aangeschaft bij de Aldi

De genoemde MEDION ERAZER X6812 GAMER NOTEBOOK heb ik afgelopen vrijdag 16 juli bij de ALDI in Alkmaar kunnen aanschaffen voor €400,- omdat deze als restant van de aanbieding uit eind oktober 2010 zijn overgebleven. De Gamer heeft zeer goede reviews van o.a. http://www.pcmweb.nl/reviews/erazer-x6812 De aanbieding werd voor €999,- toen scherp genoemd t.o.v. de concurrentie, hoewel we nu ruim 8 maanden verder zijn is de uitverkoop voor €400,- bijzonder te noemen. Ook de genoemde desktop's werden daar afgelopen vrijdag in de uitverkoop aangeboden. De gamer bleek maar in drie Aldi-filialen in Noord Holland beperkt leverbaar. Er stonden om 7.00 uur al liefhebbers bij de filialen te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan