Medion 8800 tv kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel0f

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Ik heb deze week een Medion 8800 aangeschaft. Deze pc beschikte over de duitse windows xp home editon. Ik heb toen een nieuwe dit keer nederlandse versie er overheen gedraait. Natuurlijk alle drivers netjes geinstalleerd behalve 1. Dit (overig apparaat) heeft de naam PCI DEVICE en ik weet niet wat ik er mee aanmoet.

Naar mijn idee was de tv-kaart (medion-philips saa7131) correct geinstalleerd maar deze kon (met behulp van meegeleverde power cinema) geen zenders vinden. Ik had een aantal reacties gelezen op het internet over deze kaart en die waren niet erg positief, dus ik heb besloten een nieuwe tv kaart te kopen. (pctv analog pro pci van pinnacle) Deze kaart heb ik verwisselt met de ander maar nog steeds heb ik hetzelfde probleem. Dit keer vond hij wel radiozenders maar ik heb het idee dat die gewoon van internet komen. De tv-zenders worden niet gevonden.

Kan dit liggen aan de PCI DEVICE die niet is geinstalleerd? Ik wordt er langzamerhand een beetje flauw van. Als iemand me kan helpen, helemaal top!

Het ligt overigens niet aan mijn ontvangst want mijn tv werkt perfect ;)

die tv kaart is zeker een PCI

Ja klopt inderdaar. Het probleem is al opgelost. De pc device bleek de geluidskaart te zijn. Dit vind ik overigens wel heel vreemd omdat er daarvoor ook al geluid uit kwam. Waarschijnlijk ging het om een gedeelte van het geluid dat niet herkend werd.

in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan